Menu

سازندگان Fallout 76 از خود دفاع می‌کنند

به گزارش پردیس‌گیم Fallout 76 که 15 ماه پیش منتشر شد، پس از دریافت نمراتی بسیار ناامیدکننده از منتقدان، در بین هواداران نیز نتوانست به جایگاه مناسبی دست پیدا کند و ضعیف‌ترین بازی Bethesda در نسل هشتم لقب گرفت، اگرچه همین کمپانی با Fallout 4 توانسته بود جوایز بسیاری را درو کند و کاربران نیز از آن راضی بودند، مسئولان Bethesda با تغییر سیاست‌های خود، آخرین عنوان از سری Fallout را به یک بازی مولتی‌پلیر تبدیل کردند که حال اظهار می‌کنند که از این انتخاب خود پشیمان نیستند. آقای هاینس در ادامه‌ی صحبت‌های خود گفت:
"ما خودمان نیز می‌دانستیم این کار ریسک بالایی خواهد داشت، اما از اینکه هر سال Fallout و Elder Scrolls را به شیوه‌ای تکراری منتشر می‌کردیم خسته شده بودیم و می‌خواستیم تجربیات جدیدی در این عرصه کسب کنیم. شکست خوردن Fallout 76 به این معنا نیست که ما دست از بازی‌های آنلاین بکشیم، بلکه این شکست برای ما درسی شد که بتوانیم چیزهای زیادی از آن یاد بگیریم و در عناوین بعدی خود به اصلاح آنها بپردازیم. ما همیشه به خواست هوادارانمان احترام گذاشته‌ایم و عرضه‌ی Fallout 76 و Elder Srolls Online بنابر درخواست آنان بوده است، تنوع طلبی که در میان همه‌ی دوستداران ما وجود دارد باعث شد که ما مشغول ساخت Starfield شویم. همه‌ی این کارها به دلیل احترام به کاربرانمان است. هیچ کمپانی و استدیوی موفقی با پافشاری بر روی عناوین همیشگی خود و ماندن در محدودیات خود پیشرفت نخواهد کرد، مثال بارز این حرف Horizon Zero Dawn است، اگر Guerilla Games که با ساخت Killzone به ساخت بازی‌های شوتر اول شخص معروف شده بود، به دلیل شهرت خود به ساخت عناوین شوتر اول شخص هیچوقت دست به ابتکار و ریسک نمی‌زد بازی بزرگی مانند Horizon نیز هیچگاه ساخته نمی‌شد."
امیدواریم که Bethesda واقعا از Fallout 76 درس بگیرد و در عرضه‌ی بازی‌های آینده‌ی خود بیشتر دقت کند، آنها که بازی‌های بزرگی همانند Doom Eternal، Tokyo Ghostwire، Starfield و از همه مهم‌تر و بزرگتر Elder Scrolls VI را در برنامه دارند باید بیشتر در ساخت عناوین خود احتیاط کنند تا بار دیگر حادثه‌ی تلخی مانند Fallout 76 برای آنان اتفاق نیفتد.