Menu

اسامی شرکت‌های حاضر در نمایشگاه Gamescom 2020 اعلام شدند

به گزارش پردیس گیم به نقل از Nintendo Life به تازگی لیستی که شامل تمامی شرکت‌های حاضر در نمایشگاه Gamescom 2020 میشوند منتشر شده است که در میان آنها اسامی خوبی به چشم می‌خورند. با توجه به اینکه اکثر ناشران و توسعه دهندگان صنعت بازی‌های ویدیویی قرارداد حضور خود را به علت شیوع ویروس کرونا در اکثر نمایشگاه‌ها و مراسمات جهانی لغو کردند اما Gamescom (نمایشگاهی اروپایی از صنعت بازی‌های ویدیویی و تکنولوژی که هر ساله در آلمان بر پا می‌شود) تصمیم گرفت تا لیستی از تمامی شرکت‌هایی که قرار است تا در نمایشگاه Gamescom 2020 حضور داشته باشند را با کاربران و علاقه مندان به این نمایشگاه به اشتراک بزارد. این لیست شامل آماری نزدیک به 30 عدد از شرکت‌ها، ناشرها و یا استودیو‌های سازنده‌ی بازی‌های ویدیویی هستند که در میان آنها شرکت ژاپنیِ سازنده‌ی کنسول و بازی‌های ویدیویی یعنی Nintendo نیز دیده می‌شود. نام شرکت نینتندو در این نمایشگاه در کنار دیگر شرکت‌های برزگی نظیر Microsoft ،Ubisoft و Electronic Arts به چشم می‌خورد؛ اما متاسفانه متوجه شدیم که شرکت Sony در این نمایشگاه حضور نخواهد داشت ولی در عوض تعداد بسیاری از شرکت‌ها، ناشرها و یا استودیوی سازنده‌ی بازی‌های ویدیوییِ مستقل (third party) نظیر Bandai Namco ،Sega و THQ Nordic در این نمایشگاه حضور خواهند داشت، حتی استودیوی CD Projekt Red و Twitch هم در این نمایشگاه حاضر خواهند بود.

لیست اسامی تمامی شرکت‌ها، ناشرها و یا استودیوی سازنده‌ی بازی‌های ویدیویی‌ای که تا کنون حضور آنها در نمایشگاه Gamescom 2020 تایید شده است به شرح زیر است:

– Astragon Entertainment
– Bandai Namco Entertainment
– Bethesda Softworks
– Capcom Entertainment
– CD Projekt Red
– Electronic Arts
– ESL Gaming
– Kalypso Media
– Koch Media
– MediaMarkt
– Microsoft / Xbox
– My.com
– NCSoft
– Nintendo
– Sega
– THQ Nordic
– Twitch
– Ubisoft
– Wargaming
– Alternate
– (Aorus (Gigabyte
– BenQ
– Caseking
– Corsair
– Kingston Technology
– Medion
– Omen
– Samsung
– Trust

نمایشگاه Gamescom 2020 از تاریخ 25 آگوست (مصادف با تاریخ 4 شهریور 1399) تا تاریخ 29 آگوست (مصادف با تاریخ مصادف با تاریخ 8 شهریور 1399) در شهر آلمان برگزار خواهد شد.