Menu

آر ال استاین این‌بار وحشت را به دنیای نینتندو می‌آورد

به گزارش پردیس‌گیم، با توجه به این لیست، به زودی شاهد معرفی بازیِ ترسناکی خواهیم بود که بر اساس یکی از کتاب‌های آر ال استاین ساخته می‌شود، نویسنده‌ی نامی و معروف که با کتاب‌های خود مو را به تن آدم سیخ می‌کند. احتمال می‌رود که این بازی از یکی از مجموعه کتاب‌های Goosebumps که در میان فارسی زبانان به نام "ترس و لرز" شناخته می‌شود ساخته خواهد شد. گویا این بازی برای نینتندو سوئیچ، رایانه‌های شخصی، و Xbox One در دست ساخت است و فعلا برنامه‌ای برای انتشار آن برای کنسول PS4 وجود ندارد. در خلاصه‌ای کوتاه از این بازی آمده است:
"این بازی شما را به قلمروی ترسناک استاین می‌برد، جایی که باید با هیولاهای مختلف بجنگید، معماهای پیچیده‌ای را حل کنید، و البته با خرس‌های مشهور آر ال استاین رو به رو شوید! ترس و لرز در انتظار شماست…"

بازی مذکور درجه سنی 12 را از Pegi دریافت کرده است که در توضیح کوتاهی دراین مورد نوشته شده است که به دلیل وجود خشونت بالا و خطراتی که برای شخصیت اصلی به وجود می‌آید این بازی برای افراد زیر 12 سال مناسب نیست.
با اینکه تاریخ انتشار بازی مشخص نشده است اما می‌توان انتظار داشت که در آینده‌ی نزدیک شاهد این عنوان باشیم، معمولا بازی‌ها با دریافت درجه بندی سنی به بازار عرضه می‌شوند و احتمال اینکه چنین اتفاقی برای بازی ذکر شده هم اتفاق بیفتد دور از انتظار نیست.
آیا با آر ال استاین آشنا هستید؟ به نظر شما این بازی می‌تواند مانند کتاب‌های او ترسناک باشد؟