Menu

آخرین اخبار از RE3: شما دقیقا وسط جهنم هستید؛ بروزرسانی شد

به گزارش پردیس‌گیم ساعتی پیش آخرین اخبار از Resident Evil3 از طرف سازندگان این بازی مورد انتظارمنتشر شد و ظاهرا سازندگان به شدت در مورد نتیجه کار خود ذوق زده هستند.

شما تجربه نسبتا کاملی را از Raccoon City خواهید داشت. شهر بسیار بزرگتر از آنچه که انتظار دارید طراحی شده است و شما توانایی وارد شدن به مغازه‌ها را خواهید داشت و همچنین آیتم‌های فراوانی نیز برای شما در بازی قرار دارد. شهر به قدری بزرگ است که قابلیت Fast Travel نیز به بازی افزوده شده است ولی سازندگان تاکید کردند که این بازی به هیچ عنوان Open World نیست.

شاید این همان دلیلی باشد که در پوستر رسمی بازی نیز Raccoon City نقش پررنگی دارد. در واقع شما علاوه بر مبارزه با زامبی‌ها و Nemesis با خود این شهر نفرین شده نیز درگیر خواهید بود.

همچنین شخصیت Carlos نیز در قسمتهایی قابل بازی خواهد بود و در طول بازی جزئیات زیادی را از دهه 80 و 90 شاهد خواهیم بود. همچنین تاکید فراوانی بر پایبندی به نسخه اصلی شده که تا حدودی خیال طرفداران قدیمی این عنوان را راحت می‌کند.

و اما در پایان نیز اشاره غیر مستقیم به حضور Nemesis در اتاق‌های امن شده است و این بدون شک بدترین کابوس بازی خواهد بود. چیزی تا پانزده فروردین نمانده است….

بروزرسانی: ***آخرین اخبار نشان می‌دهد که Nemesis به اتاقهای امن وارد نمی‌شود ولی در نقاطی که می‌توانید بازی را ذخیره کنید دست از سر شما برنخواهد داشت.***