Menu

عنوان جدیدی از Star Wars با نام Project Maverick در PSN دیده شد

با توجه به توییتی که اخیرا حساب رسمی PSN منتشر کرد، نام جدیدی از سری بازی‌های Star Wars به چشم می‌خورد. این حساب توییتری که معمولا برای انتشار اخبار بازی‌های درحال ساخت PS4 به کار می‌رود و توسط یک ربات اداره می‌شود، بازی Star Wars:Project Maverick را در لیست بازی‌های خود قرار داده است.

به گزارش پردیس‌گیم در کنار این عنوان، تصویری نیز قرار داده شده که هرچه بیشتر احتمال ساخت Star Wars بعدی را بالا می‌برد. این تصویر، نمایی از یک سفینه‌ی بزرگ امپراطوری و کشتی جنگی کوچکی را نشان می‌دهد که به عقیده‌ی برخی، اشاره به سه‌گانه اخیرا منتشر شده از سری فیلم‌های جنگ ستارگان دارد.

از جزئیات دیگر موجود در این عکس، می‌توان حدس زد که این تصویر در حال نشان دادن سیاره Mustafar است، سیاره‌ای که به عنوان یکی از پناهگاه های ارباب بزرگ تاریکی، یعنی Darth Vader به شمار می‌رفت.
برای اولین بار، ما در فیلم Star Wars Revenge of the Sith این سیاره را دیدیم و پس از آن نیز در فیلم‌های دیگر این مجموعه و سریال‌های انیمیشنی با این سیاره بیشتر آشنا شدیم.

با توجه به خبری که کوتاکو اخیرا منتشر کرده بود، Electronic Arts که حق انحصاری ساخت بازی های ویدیویی از سریِ جنگ ستارگان را دارد، در حال ساخت دو عنوان معرفی نشده از این فرنچایز است. یکی از آنها، طبق اعلام خود Electronic Arts ادامه‌ی Star Wars Jedi Fallen Order است اما بازی دوم معرفی نشده و تنها چیزی که از آن می‌دانیم، جهان کوچکتر آن نسبت به بازی‌های دیگر این سری است.