Menu

جزئیات پیش‌خرید و نسخه‌های مختلف بازی Ghost of Tsushima مشخص شدند

دقایقی پیش بود که کمپانی سونی با انتشار تریلری داستانی اعلام کرد بازی مورد انتظار Ghost of Tsushima در تاریخ 26 ژوئن (جمعه 6 تیر ماه) بر روی PS4 در دسترس قرار می‌گیرد. حال به گزارشپردیس‌گیم، استودیوی سازنده ساکرپانچ جزئیاتی در رابطه با نسخه‌های مختلف بازی به اشتراک گذاشته است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

در ابتدا، به صورت رسمی اعلام شد که در صورت پیش‌خرید هر کدام از نسخه‌های مختلف این بازی انحصاری PS4، شما آواتار پروتاگونیست بازی یعنی جین ساکای، موسیقی متن دیجیتالی و تم پویای جین را به عنوان پاداش دریافت خواهید کرد.

نسخه‌ی استاندارد دیجیتالی یا فیزیکی

همانند سایر بازی‌های نسل هشتم، شامل خود بازی اصلی بوده و هم‌اکنون می‌توانید آن را به قیمت 59.99 دلار پیش‌خرید نمایید.

نسخه‌ی دیجیتال دیلاکس(Digital Deluxe)

نسخه‌ی دیلاکس علاوه بر بازی اصلی، شامل ست اسکین قهرمان سوشیما(Hero of Tsushima) می‌باشد که مربوط به اسب، زین اسب، ماسک، شمشیر و ست زره جین است. از دیگر آیتم‌های جایزه‌ی این نسخه می‌توان به کتاب هنری دیجیتالی، صحبت‌های کارگردان بازی، یک تم پویای دیگر و برخی دیگر از آیتم‌های درون بازی اشاره کرد. قیمت این نسخه 69.99 دلار می‌باشد.

نسخه‌ی ویژه(Special Edition)

همانند نسخه‌ی دیجیتال دیلاکس و هم‌قیمت آن می‌باشد اما به شکل فیزیکی. همچنین در صورت خرید این ورژن به کتاب فلزی یا استیل بوک بازی نیز دسترسی خواهید داشت.

نسخه‌ی کالکتور(Collector's Edition)

نسخه‌ی گران قیمت Ghost of Tsushima که برای خرید آن باید 169.99 دلار هزینه کنید. این نسخه علاوه بر تمامی موارد دیگر نسخه‌ها، شامل آیتم‌های فیزیکی بیشتری نیز می‌باشد. از جمله قابل‌توجه‌ترین این آیتم‌های اضافی می‌توان به ماکت ماسکی که جین در جریان بازی آن را می‌پوشد اشاره کرد. همچنین برای این ماسک یک پایه نیز در نظر گرفته شده است تا بتوانید آن را در مکان‌های مختلف قرار دهید. علاوه بر این، کالکترز ادیشن حاوی کتاب هنری 48 صفحه‌ای، یک ساشیمونو، نقشه‌ی پارچه‌ای جزیره‌ی سوشیما و یک فوروشیکی نیز می‌باشد.