Menu

شایعاتی که خبر از عناوین انحصاری PS5 می‌دهند

به گزارش پردیس‌گیم، سونی هنوز که هنوز است هیچ اشاره‌ای به بازی‌های PS5 نکرده است و درمورد خود کنسول نیز اطلاعات بسیار کمی در اختیار هوادارن گذاشته است.

اما اینسایدرها جبران این کم‌ کاری‌ها و سکوت آزاردهنده سونی را کرده‌اند. اطلاعات جدید_یا بهتر بگویم شایعه_ سخن از آن می‌گویند که بازی‌های بسیاری برای کنسول نسل بعدی سونی درحال ساخت می‌باشند و به ادعای آنان تعدادی از این بازی‌ها، همزمان با عرضه‌ی خود کنسول منتشر خواهند شد. تعدادی از بازی‌ها به این شرح می‌باشند: نسخه ای جدید از Rachet & Clank، ریبوت بازی Socom، ریمیک Demon's Souls، Horizon Zero Dawn و بسیاری بازی‌های دیگر.

اما شاید هیجان‌انگیز ترین عنوان، Bloodborne باشد، که ساخت این بازی هم توسط اینسایدرها تایید شده‌ است و گفته می‌شود که نسخه‌ی جدید این شاهکار، تحت عنوان Bloodborne 2 عرضه خواهد شد.

این بازی که در سال 2015 با همکاری سونی و FromSoftware پا به میادین گذاشت، توانست رضایت طرفداران و منتقدان را جلب کند، و با متای 92 تبدیل به یکی از بهترین بازی‌های ویدیویی تاریخ شد. استدیوی سازنده، FromSoftware که عناوینی همانند Sekiro، Dark Souls و Demon's Souls را در کارنامه دارد، هم‌اکنون در حال کار بر روی Elden Ring می‌باشد و این مشغول بودن، شاید یکی از دلایلی است که تا الان سخنی راجع به Bloodborne 2 زده نشده است. چند روز پیش نیز شایعاتی راجع به Bloodborne منتشر شده‌ بود که در پردیس‌گیم نیز به آنها پرداخته شد.

باید به یاد داشت که همه‌ی این شایعات، تنها در حد گمانه‌زنی است و اعتمادی به این اخبار وجود ندارد، اما به هرحال کم نبوده‌اند جزئیاتی که قبل از معرفی یا عرضه‌ی یک بازی، توسط همین شایعات و اینسایدرها لو رفتند.

شما چه فکر می‌کنید؟ آیا منتظر Bloodborne 2 هستید، یا از این بازی خاطره‌ی خوشی ندارید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.