Menu

تاریخ عرضه نسخه آلفا و قابل بازی Roller Champions توسط Ubisoft اعلام شد + جزئیات جدید

به گزارش پردیس‌گیم شرکت Ubisoft تاریخ عرضه نسخه آلفا بازی Roller Champions را اعلام کرد. Roller Champions یک بازی رایگان، تیمی و با ژانر Sport است که بازی‌کنندگان می‌توانند در میدان مسابقات اسکیت کنند، پاس بدهند، جاخالی دهند و امتیاز کسب کنند. بازی‌کنندگان برای بازی‌کردن نسخه آلفا باید در حساب Uplay خود ثبت‌نام کنند. این نسخه از تاریخ ۲۱ اسفند تا تاریخ ۴ فروردین فقط بر روی PC قابل بازی است.

این بازی توسط استودیوهای Ubisoft Montreal و Ubisoft Winnipeg و Ubisoft Pune ساخته شده است. Roller Champions یک سبک جدید ورزشی است که گیم‌پلی تیمی PvP هیجان‌انگیز و سریعی را بر روی چرخ ارائه می‌دهد. دو تیم که می‌توانند از هر جای دنیا باشند و هر کدام شامل سه بازیکن هستند در میدان مسابقات رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند. و بازی‌کنندگان توسط جمعیت زیادی از طرفداران خروشان هنگامی که توپ را به دست می‌آورند، به هم تیمیشان پاس می‌دهند، جاخالی می‌دهند، بر روی حریف تکل می‌زنند و یا اینکه توپ را درون حلقه روشنی که در بالای زمین ظاهر می‌شود بیاندازند و گل بزنند، تشویق می‌شوند.

نسخه آلفا این امکان را برای بازی‌کنندگان فراهم می‌آورد که بازخوردهای خود را با سازندگان در میان بگذارند و همچنین پاداش دریافت کنند؛ مانند یک لباس مخصوص که می‌توانند آن را در نسخه‌نهایی بازی نیز نگه دارند. همچنین حرکات سریع و ویژگی‌های جدیدی را تجریه کنند، مثل:

شخصی‌سازی شخصیت: بازی‌کنندگان می‌توانند شخصیت خود را بسازند و از ۷۰ آیتم درون بازی استفاده کنند تا شخصیت خود را شخصی‌سازی کنند، می‌توانند دستکش، اسکیت، لباس و کلاه محافظ یا مدل مو را انتخاب کنند.

میدان‌های مسابقه جدید: خمیدگی، ارتفاع و سایر عناصر محیطی مهیا شده‌اند تا جهت‌یابی و گیم‌پلی را بهبود ببخشند، و بازی‌کنندگان می‌توانند Chichen Itza، بزرگترین و تاثیرگذارترین arena ساخته‌شده تاکنون را تجربه کنند.

حرکات جدید: بازی‌کنندگان می‌توانند حرکات هیجان‌انگیزی را انجام دهند مثل تکل دراز و تکل هوایی و همچنین حرکات تیمی جدیدی مانند گلاویزی تقویت شده، گلاویزی با پرش دو برابر و گلاویزی با تپش دو برابر.

بازی Roller Champions در اواخر سال ۲۰۲۰ برای PC و PS4 و XBOX One و Nintendo Switch و تلفن‌های همراه عرضه می‌شود.

برای ثبت نام نسخه آلفا می‌توانید از لینک مقابل استفاده کنید: www.rollerchampions.com

در ادامه هم می‌توانید تریلر جدید این بازی را ببینید.

دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه