Menu

دلتان را صابون نزنید، فعلا خبری از RE:Code Veronica و Dino Crisis نیست

همه ما کمپانی Capcom را بازی‌های ژانر بقایش می‌شناسیم و بعد از عدم استقبال آنچنانی از نسخه‌های فرعی سری RE و نسخه های پنجم و ششم آن این کمپانی تصمیم به بازنگری در سیاست‌های کلی‌اش گرفت. این شرکت ایده‌هایی خاص را مطرح کرد و با استفاده از مغزهای متفکری چون Shinji Mikami خود را محبوب بازیبازان کرد.

ولی در ادامه تغییر سیاست‌های این شرکت بین آن و هوادارانش فاصله انداخت و باعث شد دیگر نگاه جدی به این کمپانی نشود. ولی بازسازی سبک بازی بقا و وحشت در بازیمستقل Resident Evil 7 و همین طور بازسازی بسیار موفقیت‌آمیز RE2 نشان داد که نگرش کلی شرکت به کل عوض شده است.

باید منتظر ماند و دید RE3 چه بازخوردی را دریافت می‌کند و به گزارش پردیس گیم شاید همین گمانه‌زنی ها بود که ساخت بازی جدید در حال توسعه از فرانچایز Dino Crisis را متوقف کرد و همین طور اعلام شد که فعلا خبری از RE:Code Veronica نیز نخواهد بود.

بدون شک با عرضه RE3 در فروردین سال پیش رو و بازخوردهای آن تا حدود زیادی مسیر گامهای بعدی Capcom و بسیاری از شرکتهای بازیساز را مشخص خواهد کرد. بر هیچ کس پوشیده نیست که Capcom بر لب تیغ راه ‌می‌رود و کوچکترین اشتباه ضرر جبران ناپذیری را به این شرکت خواهد زد.