Menu

مجله رسمی Play Station: بازی Nioh 2، قاتل Sekiro خواهد بود!

به گزارش پردیس گیم، Nioh، تنها عنوان در این سبک بود که ساخته FromSoftware نیست ولی توانست پا به پای عناوین این استدیو حرکت کند و به موفقیت های چشمگیری نیز برسد. حال Team Ninja به Nioh 2 چشم دوخته است تا بتواند حتی پا را از این نیز فراتر گذاشته و گوی رقابت را از آخرین محصول FromSoftware یعنی Sekiro برباید.

Nioh که در عین الگوبرداری از Onimusha و Diablo شباهت جالبی به عنوان قبلی استدیوی سازنده یعنی Ninja Gaiden نیز دارد، در فضایی تاریخی-ماورائی جریان دارد که داستان بازی را در قرن 17 میلادی و در عصر سامورایی ها روایت می کند، البته حضور شیاطین و هیولاها داخل بازی، حال و هوایی فانتزی به بازی می دهد.
Nioh 2، قرار است نسبت به نسخه قبل تغییرات زیادی داشته باشد، سیستم مبارزه ی متفاوت، و کاراکتری جدید که نیمه انسان است و با قدرت های ماورائی بسیاری که دارد، می تواند تبدیل به yokai یا همان هیولا شود.

آقای Tom Lee، یکی از کارگردانان Nioh 2 درمورد این قابلیت در بازی می گوید:
"تغییر شکل دادن به هیولا، باعث می شود که شخصیت شما به عمق تاریکی فرو رود و وارد قلمروی شیاطین شود. قول می دهم که این دگرگونی، لحظات تنش زا و هیجان انگیزی برایتان به ارمغان بیاورد."
اما قبل از شروع هرگونه جنگ و دعوا با هیولاهای محل تان، Team Ninja غافلگیری های دیگری نیز آماده کرده است! برای اولین بار در این سری، شما قادر خواهید بود که کاراکتر خود را به صورت کامل شخصی سازی کنید، از تُن صدا، مدل مو، زخم ها و جنسیت تا نوع شاخ های کاراکتر! با توجه به این نوآوری های موجود در بازی، گویا قرار است شاهد جزئیات بصری زیادی در Nioh 2 باشیم.
درمورد گیمپلی و سیستم مبارزاتِ بازی هم Team Ninja به دنبال آن است که از Sekiro جلو بزند. البته برای رسیدن به چنین هدفی آنها باید تمام تلاش خود را بکنند، زیرا مبارزات بی نقص Sekiro، خیلی زود تبدیل به الگویی برای دیگر سازندگان شد که برای مثال می توان به Star Wars:Jedi Fallen Order اشاره کرد.
طبق گفته سازندگان، اگر بازی را در حالت Action Mode اجرا کنید بازی هم بر روی PS4 Pro و هم PS4 های معمولی در 60 فریم قفل خواهد شد، همچنین Nioh 2 از سیستم جدید HDR بهره می برد که به پویاتر شدن محیط های بازی کمک شایانی می کند. حالت دیگری که در این بازی وجود دارد Movie Mode است که گرافیک و جلوه های بصری را هرچه بهتر از قبل به نمایش می گذارد، اما در صورت استفاده از این حالت، بازی در 30 فریم اجرا خواهد شد.

تا اینجای کار با نمایش هایی که از این بازی شاهد بودیم، نمی توان گفت که Nioh 2 از Sekiro بهتر است، اما از همین تریلرها نیز مشخص است که بازی پر از رازها و مکان های مخفی است که باید دید آیا Team Ninja می تواند به خوبی روی آنها کار کند یا خیر.
با توجه به گفته های سازندگان، و ایده های جالب و زیادی که Nioh 2 دارد، باید انتظار دنباله ای زیبا را داشته باشیم.
نظر شما چیست؟ آیا فکر می کنید همکاری سونی با Team Ninja بتواند از شاهکاری همانند Sekiro جلو بزند؟!نظرات خود را با ما در اشتراک بگذارید.