Menu

شایعه: Bloodborne 2 به این زودی ها منتشر نخواهد شد + جزئیاتی جدید از Elden Ring

به گزارش پردیس گیم، اخیرا شایعاتی از جانب Omni درمورد این بازیِ در حال ساخت منتشر شده است که برخی جزئیات احتمالی بازی را برای ما فاش می کند. Omni که سابقا نیز درمورد Elden Ring صحبت هایی کرده بود، حال به اطلاعات دیگری از این بازی اشاره می کند. آنها ادعا کرده اند که Elden Ring دارای جهانی پویا و محیط هایی زنده خواهد بود، که بسیاری از بازی های جهان باز RPG، از آن بی بهره هستند.
"سیستم چرخش روز و شب، آب و هوای متغییر، رعد و برق، و دشمنان کوچک و بزرگی که همیشه مشغول به کاری هستند و هیچ گاه ثابت نمی مانند. جهانِ بازی خشک و بی روح نیست، بلکه هر لحظه در حال نفس کشیدن و زندگی کردن است. کار بر روی جزئی ترین عناصر بازی نیز به خوبی صورت گرفته است، شاید تنها با در نظر گرفتن هر مورد به تنهایی چیز با ارزشی نداشته باشیم، اما زمانی که همه ی این جزئیات کنار یکدیگر قرار می گیرند، مجموعه ای از شگفتی ها را به وجود می آورند که در عین شباهت به بازی های قبلی FromSoftware، احساسی متفاوت به شما دست خواهد داد."

خبر دیگری که خیلی از هواداران منتظر شنیدن آن هستند، اخبار مرتبط با Bloodborne 2 است. Omni در این مورد نیز حرف هایی برای گفتن دارد. البته شاید این اخبار چندان هم خوشحال کننده نباشند. آنان مدعی شده اند که Bloodborne 2 اصلا در دست ساخت نیست و اگر هم قرار به ساخته شدن این بازی باشد، نباید منتظر این اعلام در آینده ی نزدیک باشیم! با توجه به این موضوع که Elden Ring بزرگترین پروژه FromSoftware به شمار می آید،ادعای شوکه کننده ی Omni غیر منطقی هم نیست.

"FromSoftware در حال کار بر روی چندین عنوان مختلف است که Bloodborne 2 نه تنها جزو آن ها نیست، بلکه هنوز در برنامه استدیو هم قرار نگرفته است. پس اگر منتظر این عنوان هستید، باید حوصله و انتظار خودتان را بیشتر کنید."
امیدواریم که این صحبت های Omni دروغی بیش نباشند و هرچه سریعتر با نسخه دوم این شاهکار نسل هشتم، که نگینی بر روی تاج بازی های ویدیویی بود، رو به رو شویم.