Menu

با وجود خطرات ناشی از ویروس کرونا، E3 با سرعت تمام به سمت برگزاری در خرداد به پیش می‌رود

به گزارش پردیس‌گیم بعد از مشاهده اینکه هفته گذشته چندین ناشر از شرکت در PAX East به دلیل نگرانی‌ها درباره شیوع ویروس کرونا، انصراف دادند و همینطور به تعویق افتادن GDC، طبیعتا ذهن‌ها به سمت این رفت که برای دیگر رویدادهای بزرگ بازی مانند E3 چه اتفاقی می‌افتد.
قرار است E3 2020 از تاریخ ۲۰ خرداد تا ۲۲ خرداد سال ۱۳۹۹ برگزار شود و ماه گذشته شاهد بودیم که Nintendo و XBOX و تعدادی دیگر از ناشران اعلام کردند که در این رویداد حضور خواهند داشت. به نظر می‌رسید این ویروس بدون شک در این رویداد اختلال ایجاد می‌کند اما سازمان ESA برگزارکننده E3 با توجه به برنامه‌هایش یک بیانیه صادر کرد.

"همه شرایط حال حاضر را به طور دقیق تحت نظر دارند. ما همچنان هشیار خواهیم بود، زیرا اولویت ما سلامتی و ایمنی همه غرفه‌داران و شرکت‌کنندگان است. با توجه به آنچه در این زمان می‌دانیم، ما با سرعت تمام به سمت برگزاری E3 به پیش می‌رویم. ثبت‌نام نمایشگاه برای یک نمایش جذاب در خردادماه در حال انجام است."

با توجه به اینکه سونی اعلام کرده است که در E3 امسال شرکت نمی‌کند، برگزارکنندگان E3 بدون هیچ شکی امیدوارند دیگر شرکت‌های بزرگ با وجود خطرات در این رویداد باقی بمانند.