Menu

جاه طلبانه ترین عنوان از سری Tracmania در راه است!

به گزارش پردیس گیم، دیشب، در طی برگزاری مسابقه نهایی لیگ بزرگ Trackmania، که در لیون فرانسه در جریان بود، یوبیسافت اعلام کرد که Trackmania در روز ۵ می ۲۰۲۰ برای رایانه های شخصی در دسترس خواهد بود.

استودیوی Ubisoft Nadeo، پس از مدتی که در سکوت خبری به سر می برد، هم اینک برای عرضه‌ی ریمیکی جاه طلبانه و بزرگ از بازی به یادماندنی Tracmania® Nations، آماده می شود. طبق ادعای سازندگان، درجه سختی این بازی قرار است شامل درجه آسان(برای تازه کارها)، معمولی(برای دوستداران این سبک) و حرفه‌ای(برای کسانی که به دنبال تجربه ای چالش برانگیز هستند) باشد.

توسعه‌دهندگان این عنوان، به نکاتی چند درمورد بازی اشاره کرده اند که به تشریح آنها می پردازیم:

آپدیت های مختلف و عرضه محتوای متنوع
Traclmania، در هر فصل از سال، به روزرسانی جدیدی در بخش کمپین دریافت خواهد کرد، و آپدیت های روزانه ای نیز برای برخی بخش های بازی در نظر گرفته شده اند. سازندگان در این مورد متذکر شدند:«اغلب اوقات، گیمرها پس از تمام کردن بخش کمپین، بازی را به کلی کنار می گذارند، ما تصمیم گرفته ایم که با آپدیت های فصلی خود، بازیکنان را ترغیب کنیم تا اوقات بیشتری را در Tracmania سپری کنند.»

نقشه های متنوع

Trackmania به شما اجازه خواهد داد تا نقشه های مدنظر خود را طراحی کنید و آن ها را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

نوآوری در حوزه esport

Trackmania با چالش های روزانه، و برگزاری مسابقات بین المللیِ ورزش های الکترونیک یا esport را برای همه ساده و قابل یادگیری خواهد کرد.

برای دیدن نمایش های بیشتر از این بازی باید منتظر برگزاری رویداد Trackmania Zrt Cup بمانیم. این رویداد در تاریخ 13 ژوئن در پاریس برگزار خواهد شد. شما می توانید تصاویر منتشر شده از این بازی را مشاهده کنید: