Menu

ناشر ترکیه‌ای Bilkom مدعی شد Cyberpunk 2077 در سال 2019 عرضه می‌شود

ناشر ترکیه‌ای Bilkom احتمالا سال انتشار بازی Cyberpunk 2077 را لو داده است. به گزارش پردیس گیم، این ناشر روز گذشته از طریق یک توئیت، ادعا کرد که عنوان نقش‌آفرینی جهان‌باز جدید استودیوی CD Projekt RED در سال 2019 در ترکیه منتشر خواهد شد.

به‌نظر می‌رسد Bilkom یکی از توزیع‌کنندگان رسمی CD Projekt RED باشد زیرا وظیفه نشر The Witcher 3: Wild Hunt در ترکیه را بر عهده داشته است. Bilkom همچنین با شرکت‌های بزرگ دیگری مثل ASUS ،Apple و Warner Bros همکاری کرده و به عبارت دیگر، آن‌ها یک ناشر/توزیع‌کننده ترکیه‌ای بزرگ محسوب می‌شوند.

CD Projekt RED هنوز چیزی در رابطه با تاریخ انتشار Cyberpunk 2077 اعلام نکرده است. ما می‌دانیم بازی در مرحله آلفا به‌سر می‌برد بنابراین مطمئن نیستیم که تخمین Bilkom درست است یا خیر. شاید این ناشر ترکی صرفا فقط یک حدس زده باشد، اما به‌ هر حال این مورد هم بعید به‌نظر می‌رسد.

ما پیشنهاد می‌کنیم این خبر را به عنوان یک شایعه در نظر بگیرید. می‌دانیم که CD Projekt RED بازی Cyberpunk 2077 را برای سیستم‌های نسل فعلی منتشر می‌کند (و شاید برای نسل بعد هم بازسازی در نظر گرفته باشد) پس سال 2020 برای عرضه آن منطقی‌تر به‌نظر می‌رسد. حدود یک ماه پیش بود که اولین نمایش رسمی از گیم‌پلی بازی را دیدیم و قطعا تیم سازنده به بیش از یک سال برای نهایی کردن و اصلاح آن احتیاج دارد.