Menu

Doom Eternal بر روی Switch خارق‌العاده است

Marty Stratton که به تازگی بخشی از آن را بر روی Switch بازی کرده‌است به رسانه USgamer گفت که او از کیفیت بازی بر روی Switch شوکه شده است. او همچنین گفت که فکر می‌کند مردم از این که استودیو Panic Button این‌گونه بازی را بر روی Switch با کیفیت بالا عرضه کرده است، شگفت‌زده خواهند شد.

حساسیت بالایی به کار برده شده است تا Doom Eternal بر روی Switch به خطر نیفتد. همچنین در این موضوع که بازی شکل زیبا و احساسی عالی را هم در حالت Portable و هم در حالت اتصال به تلویزیون بدهد، حساسیت بالایی به کار برده شده است.

Stratton گفت: "ما واقعا در مورد تاریخ عرضه صحبت نکرده‌ایم اما می‌توانم بگویم که من آن را یک هفته قبل بازی کردم و شگفت‌زده شدم. شریک ما استودیو Panic Button که من دفعات زیادی از آن‌ها به عنوان بهترین شرکت تغییر پلتفورم بازی یاد کرده بودم، و آن‌ها دوباره این موضوع را ثابت کردند. من واقعا فکر می‌کنم که مردم شگفت‌زده خواهند شد و آن را از روی نظراتشان بر روی ویدئوهایی که ما منتشر می‌کنیم، دیده ام. من فکر می‌کنم که مردم عاشق آن خواهند شد."

"ما مجبور شدیم که بازی را بر روی Switch دیرتر عرضه کنیم تا مطمئن شویم که کارمان به درستی پیش می‌رود. ما می‌خواهیم بالاترین کیفیت ممکن را بر روی Switch داشته باشیم و نمی‌خواهیم که در هیچ موردی کیفیت آن را کاهش دهیم.

او همچنین اضافه کرد: "آن‌ها (استودیو Panic Buttob) یک تیم کامل از طراحان UI را دارا هستند. در Switch صفحه کوچک است و زمان‌هایی در بازی است که اطلاعات بسیار زیادی در صفحه‌نمایش نشان داده می‌شوند، اما تنظیمات بسیاری در صفحه برای اطمینان از این امر که شما بهترین کیفیت را در Switch دریافت می‌کنید، قرار داده شده‌است.