Menu

بهترین قابلیت‌های Ps5 و Xbox Series X همچنان معرفی نشده‌اند

به گزارش پردیس گیم به نقل از ComicBook هر دو کنسول نسل بعدی یعنی Ps5 و Xbox Series X هنوز کُلی قابلیت دارند که معرفی نشده‌اند و همین قابلیت‌های معرفی نشده هستند که بازیسازان را نسبت به امکانات نسل بعد به وَجد آورده است. چند روز پیش Microsoft از مقداری از قابلیت‌های Xbox Series X همراه با مشخصاتش رونمایی کرد، در همین حین Sony تقریبا هیچ‌چیزی از کنسول خود معرفی نکرده است؛ هرچند که چیزهایی که تا کنون از Ps5 در کنار اطلاعات منتشر شده از Xbox Series X طرفداران زیادی را هیجان‌زده کرده است و اینطور که بنظر می‌آید بهترین مشخصاتِ آنها هنوز معرفی نشده‌اند.

اخیرا در حین گفتگوی digital foundry با آقای Oles Shishkovstov، رییس بخش فناوری 4A Games (استودیوی سازنده‌ی سری Metro) گفت که این قابلیت‌های منتشر نشده‌ی کنسول‌های نسل بعد هستند که او را بیش از همه هیجان‌زده کرده‌اند؛ او گفت:

"من بیشتر نسبت به مشخصاتی هیجان‌زده هستم که هنوز بطور عمومی رونمایی نشده‌اند."

اما آقای Oles Shishkovstov به علت امضای توافقنامه‌ی عدم افشای اطلاعات قادر به گفتن جزئیات بیشتری نبود.

ما قطعا در آینده چیزهای بیشتری از قابلیت‌های مرموزِ معرفی نشده‌ی Ps5 و Xbox Series X خواهیم شنید. هر دو کنسول Ps5 و Xbox Series X برای عرضه در بازه‌ی زمانی فصل تعطیلات سال 2020 برنامه‌ریزی شده‌اند، تا این لحظه هیچ اطلاعات رسمی‌ای مبنی بر قیمت آنها منتشر نشده است اما شایعات به قیمت 500 دلاری Ps5 اشاره دارند.