Menu

کنسول‌های فعلی برای اجرای بازی Baldur’s Gate 3 ضعیف هستند

وقتی The Witcher 3 برای Nintendo Switch منتشر شد را به یاد دارید که شبیه به یک معجزه بود؟ چگونه یک بازی نقش‌آفرینی بسیار زیبا و بزرگ بر روی یک کنسول دستی قابل اجرا بود؟ پاسخ این سوال‌ها مشخص است: سازش کردن! textureهای بازی تیره بودند، صورت Geralt انگار در دنیای Final Fantasy 8 ساخته شده بود و بازی به زحمت در 30fps اجرا می‌شد. با همه این‌ها باز هم یک معجزه بود که بازی بدون مشکل بر روی صفحه کوچک Switch اجرا می‌شد.

به گزارش پردیس‌گیم و بر اساس گفته‌ها، بازی Baldur's Gate 3 هم اگر بر روی PS4 و XBOX One منتشر شود وضعیت مشابهی خواهد داشت.

تهیه‌کننده اجرایی بازی David Walgrave به خبرنگار Eurogamer گفت: "من فکر نمی‌کنم کنسول‌های فعلی قادر به اجرای این بازی باشند. ما ارتقا فنی و بروزرسانی‌های زیادی بر روی موتور بازی‌سازی‌مان انجام دادیم و من مطمئن نیستم که آیا قادر است بر روی کنسول‌های فعلی اجرا شود یا خیر."

"شاید هم قابل اجرا باشد اما ما مجبور شویم که کیفیت textureها و چیزهای دیگر را کاهش دهیم و اینگونه بازی دیگر جالب به نظر نمی‌رسد."

به گفته تهیه ‌کننده بازی Baldur's Gate 3، کنسول‌های نسل فعلی نمی‌توانند از پس این بازی بر بیایند . . .

او همچنین اضافه کرد: "ما دوباره چندین نفر با تجربه بالا مثل تهیه‌کننده سینمایی و کارگردان سینمایی را از استودیو Telltale استخدام کرده‌ایم. آن‌ها بسیار کاربلد هستند و در طول ۵ یا ۶ سال گذشته مشغول به انجام این کار بوده‌اند. آن‌ها میدانند که چه کار می‌کنند، آن ها می‌دانند از باقی گروه که تا به حال کاری با چنین وسعت انجام نداده‌اند، چه بخواهند. بنابراین، اگر خوب نگاه کنید، با تمام تغییراتی که ما بر روی موتور بازی‌سازی‌مان انجام داده‌ایم من به ساخته‌مان به چشم یک بازی AAA نگاه میکنم. این پروژه، بودجه یک بازی AAA را دارد، گروهی بزرگ همانند یک بازی AAA رو آن کار می‌کنند و من فکر می‌کنم که این باید آرزوی ما باشد."