Menu

جزئیاتی از Resident Evil 8 به صورت غیر رسمی منتشر شد

به گزارش پردیس گیم این جزئیات که توسط Aesthetic Gamer منتشر شدند، ادعا می کنند که سال دیوانه واری انتظار هواداران رزیدنت اویل را می کشد، که احتمالا با چندین عنوان از ین سری رو به رو خواهیم شد. البته نکته ی قابل توجه اینجاست که چند هفته ی پیش، Aesththetic Gamer مدعی شده بود که نه رزیدنت اویل 8، و نه هیچ نسخه ی ریمیکی از این سری در دست ساخت نیستند، که متضاد بودن این دو خبر از جانب اینسایدرها، طرفداران را در هاله ای از ابهام قرار می دهد.

اما نکته ای که گویی Aesthetic Gamer از صحت آن مطمئن است، اول شخص بودن Residdent Evil 8 است، و همچنین شایعه ای که اخیرا انحصاری بودن رزیدنت اویل 8 برای VR را مطرح می کرد نیز توسط این منبع به کلی تکذیب شد.یکی دیگر از اخبار نا امید کننده برای هواداران قدیمی رزیدنت اویل، تکذیب ساخت ریمیک Resident Evil:Code Veronica است، البته اینسایدر ها احتمال داده اند که شاید با چنین اتفاقی در "آینده" رو به رو شویم.

Resident Evil:Code Veronica

فعلا تمام اطلاعاتی که از رزیدنت اویل در دست داریم به همین جزئیات کم خلاصه می شوند، و نباید از یاد برد که همه این اخبار هم غیر رسمی بوده اند و Capcom هنوز واکنشی به این اطلاعات درز شده نشان نداده است.