Menu

هیدکی کامیا، درمورد پروژه جدید Platinum Games می گوید

چندی پیش، پلاتینیوم گیمز، با انتشار تیزری، خبر از بازی جدید خود به کارگردانی هیدکی کامیا، کارگردان عناوین محبوبی مانند Resident Evil 2 ،Okami و Bayonetta داد. با توجه به مصاحبه ی اخیری که کامیا با IGN Japan داشته، این بازی اولین محصول پلاتینیوم گیمز خواهد بود که تماما و بدون دخالت افراد خارجی، به دست خود این استودیو ساخته خواهد شد. وی در ادامه صحبت های خود اضافه کرد که مانند همیشه به بُعد اکشن بازی توجه کاملی خواهد داشت، اما این بار بازی جدید او "دامنه های گسترده تری" را در بر خواهد گرفت.
به گزارش پردیس گیم، کامیا همچنین گفت: "ما دوست داریم بازی را عضوی از سه گانه Hero بدانیم، نخستین بازی این مجموعه که Viewtiful Joe بود داستان قهرمانی را روایت می کرد که به تنهایی بار داستان را به دوش می کشید، بازی دوم نیز The Wonderful 101 بود که درمورد گروهی از قهرمانان بود، و اینک زمان این رسیده است که قصه ی غول های قهرمان را روایت کنیم، ایده ای که همیشه دوست داشتم به آن بپردازم."

"اما نکته ای که درمورد دو بازی قبلی وجود دارد، این است که هردوی آنها تماما اکشن بودند که Project G.G. اینگونه نخواهد بود. البته عناصر اکشن در بازی حفظ خواهند شد، اما منحصر به این جنبه نخواهند ماند و موارد بیشتری به بازی اضافه خواهند شد."

The Wonderfull 101

بازی هایی که شخصیت اصلی آن ها را غول ها می سازند، پیشتر با Power Rangers شناخته شده اند، اما کامیا معتقد است چنین عناوینی در ژاپن چیز جدیدی نیستند و همیشه در میان آنان وجود داشته است.
"ولی با این حال دوست ندارم بازی را مخصوص ژاپنی ها بدانم و قصد هم ندارم فضای بازی را همانند ژاپن قرار دهم."
آقای آتسوشی اینابا، یکی از مدیران ارشد پلاتینیوم گیمز درمورد پلتفرم های مقصد پروژه جدید خود گفت: "هنوز مشخص نیست، ولی مایلیم بازی را بر روی تمام پلتفرم های اصلی همانند پی سی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوئیچ و در آینده هم شاید برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس منتشر کنیم."
همچنین آقای اینابا درمورد تاریخ عرضه بازی گفت: "زمان معین شده ای نداریم، اما هدفمان نیز زمانی طولانی مانند سه سال دیگر نیست، و یا شش ماه الی یک سال دیگر! اما تمام تلاشمان را می کنیم تا هر چه سریعتر کار خود را به پایان برسانیم (گویا باید تا اوایل سال 2021 برای بازی جدید استاد کامیا منتظر باشیم)."
کامیا در پایان صحبت های خود گفت: "من واقعا علاقه ای به انتشار زودهنگام و عجله ای بازی ندارم! بلکه دوست دارم یک بازی خوب و باکیفیت بسازم."
تصاویری که از Project G.G. منتشر شده اند: