Menu

جزئیات جدیدی از Baldur’s Gate 3، با نمایش تریلری از گیمپلی بازی، منتشر شد

امروز استودیوی Larian، از بازی جدید خود که با همکاری Wizards of the Coast، در حال ساخت است، رونمایی کرد. این بازی جهان باز که در سبک RPG نوبتی است و برای نسل بعد تدارک دیده شده است، برای گوگل استدیا و PC ساخته شده است.

به گزارش پردیس گیم، Baldurs Gate 3 که با موتور بازی سازی Divinity 4.0 در حال ساخت است، آزادی عمل گسترده ای به بازیکنان خواهد داد تا تجربه ای بی نظیر در سرزمین های جادویی برای خود رقم بزنند. جهان بازی به قدری پویا و زنده است که به تمام انتخاب های شما در بازی واکنش نشان می دهد و تحت تاثیر اعمال شما در انجام بازی است. در کنار این آزادی، گرافیک بسیار زیبا و پر از جزئیات بازی نیز تجربه شما در سرزمین های فراموش شده آزدهایان و سیاهچال ها را به اوقاتی بی بدیل تبدیل خواهد کرد تا در عظیم ترین ماجراجویی ای که استودیوی Larian برای شما پخته است، غرق شوید.

پس از ورود حشره ای که قابلیت کنترل ذهنتان را دارد، توانایی های عجیبی در شما نمایان می شود که می توانید جلوی این موجود ایستادگی کنید و تسلیم شیاطین نشوید، یا اینکه خود را کاملا به دست اهریمن بسپارید و در جبهه تاریکی بجنگید.

با دوستان خود جمع شوید، نیروهای خود را آماده کنید، و داستانی آمیخته از خیانت، فداکاری، قدرت، و همیاری را در سرزمین های فراموش شده به سرانجام برسانید.

ربوده شده، گمشده، و آلوده به تاریکی. هر چه شیطان درون شما قوی تر می شود، قدرت شما نیز افزایش می یابد، اما با بهایی بسیار سنگین. البته که مهم ترین و با ارزش ترین نیرویی که می توانید داشته باشید، اعتمادی است که باید میان شما و یارانتان وجود داشته باشد. شخصیت شما که در میان هاله ای از تضاد، در بین جبهه حق و باطل گیر افتاده است، باید سرنوشت تمام سرزمین های فراموش شده را رقم بزند، پس خود را آماده کنید.

در شخصی سازی کاراکتر خود نیز دست شما بسیار باز است و می توانید از بین گونه ها و نژادهای مختلف موجود در بازی هر کدام را که دوست دارید، با مشخص کردن ریشه و اصالت آن ها، انتخاب نمایید. ماجراجویی، جنگ، غارت، عشق، و هر آنچه فراتر از این هاست، داستان شما را در بازی Baldurs Gate 3 تشکیل می دهد. دوست دارید تنها بازی کنید؟ یا می خواهید با رفقای خود در بخش آنلاین اتحادی غیر قابل باور تشکیل داده و بازی را به اتمام برسانید؟ انخاب با شماست.

هیچ یک از تجربه های شما با دوستانتان مشابه نخواهند بود. سرزمین های فراموش شده به قدری بزرگ و وسیع هستند که می توانید ساعت ها به کشف رازها و اسرار موجود در اطراف خودتان مشغول شوید. از زیر زمین و سیاهچال های تاریک، تا بالای خانه ها و ساختمان ها در شهر، همه و همه در اختیار شماست تا نهایت لذت را از ماجراجویی خود ببرید.

بخش مولتی پلیر به شما اجازه خواهد داد تا گروهی 4 نفره تشکیل دهید و در مبارزات شانه به شانه هم بجنگید، و یا به دوستان خود بگویید که شما را در انجام ماموریت ها یاری کنند. می توانید قبل از هر کاری، نقشه بکشید، و یا با حمله ای غیرمنتظره دوستان و دشمنان خود را غافلگیر کنید!

هر یک از شخصیت های بازی، داستان مخصوص، توانایی های منحصر بفرد و ظاهری متفاوت خواهند داشت، و این که شخصیت شما به رستگاری برسد یا به تباهی و یا سرنوشتی دیگر، در اختیار خود شماست.


تریلر سینماتیک این بازی را نیز می توانید تماشا کنید:

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه