Menu

رویداد جدید Brawlhalla با تم Tomb Raider، حضور لارا کرافت و ویژگی‌های جذاب معرفی شد + ویدئو

به گزارش پردیس‌گیم شرکت Ubisoft اعلام کرد که لارا کرافت (Lara Croft)، شخصیت اصلی Tomb Raider ساخته استودیو Crystal Dynamics، به عنوان یک cross over، دالان‌های Brawlhalla را کاوش می‌کند. بازی‌کنندگان از حالا می‌توانند شانس خودشان را با لارا کرافت در رویداد مخصوص Tomb Raider درون بازی امتحان کنند. این رویداد شامل یک حالت بازی جدید، نقشه و آهنگ جدید، همچنین یک Podium جدید، منوی اصلی تغییریافته و جوایز دریافتی به ازای ورود به بازی به صورت روزانه می‌باشد.

لارا کرافت (Lara Croft) شخصیت اصلی Tomb Raider، ساخته استودیو Crystal Dynamics به عنوان یک cross over به بازی Brawlhalla می‌آید . . .

لارا کرافت (Lara Croft) در این بازی توانایی‌هایی شبیه به یکی دیگر از شخصیت‌های اصلی این بازی، دایانا (Diana) دارد اما دارای تفاوت‌هایی نیز می‌باشد مثل حالت‌های حمله منحصر به فرد، انیمیشن‌های سفارشی با قابلیت انتخاب، جلوه‌های صوتی، دو skin اصلحه جدید و محل انجام وظیفه اختصاصی.

لارا کرافت (Lara Croft) شخصیت اصلی Tomb Raider، ساخته استودیو Crystal Dynamics به عنوان یک cross over به بازی Brawlhalla می‌آید . . .

اولین چیز جدیدی که همراه با لارا کرافت می‌آید، یک مجموعه skin اضافه با نام Survivor است. Survivor دارای ۲ skin اسلحه اضافه است (پس در مجموع ۴ skin اسلحه اضافه می‌شود) و وقتی یکی از آن‌ها را انتخاب می‌کنید، محل انجام وظیفه لارا کرافت تغییر می‌کند. تمام این مجموعه لارا کرافت با قیمت ۳۰۰ سکه Mammoth در داخل فروشگاه خود بازی موجود است و حتی بعد از پایان رویداد جاری نیز قابل خرید می‌باشد.

Temple Climb: یک حالت بازی جدید با تم Tomb Raider

وقتی نقشه را به صورت عمودی حرکت دهید، این حالت بازی جدید، بازی‌کنندگان را برای صعود به ارتفاع بالاتر در حالی که برای برتری بر یکدیگر تلاش می‌کنند، به چالش می‌کشد. در راه صعود شما با صفحات فشاردهنده، که با رفتن روی تله‌های فشاری شما را به توپ می‌بندند، تیرهای فنری و شعله‌های آتش روبرو می‌شوید که باید آن‌ها را با جاخالی دادن رد کنید. این حالت در هنگام رویداد دارای صف خواهد بود اما در غالب بازی سفارشی بعد از اتمام رویداد هم قابل بازی می‌باشد.

لارا کرافت (Lara Croft) شخصیت اصلی Tomb Raider، ساخته استودیو Crystal Dynamics به عنوان یک cross over به بازی Brawlhalla می‌آید . . .

بازی Brawlhalla توسط استودیو Blue Mammoth ساخته شده است و یک بازی رایگان در سبک مبارزه‌ای است که بازی‌کنندگان در آن برای افتخار در دالان‌های Valhalla مبارزه می‌کنند. این بازی از Cross-Platform پشتیبانی می‌کند و بیشتر از ۳۰ میلیون بازی‌کننده در Nintendo Switch ،PS4 ، XBOX One و PC دارد. دارای بیش از ۴۶ شخصیت منحصر به فرد برای بازی است. شما می‌توانید در آن به صورت تک نفره و دو نفره، همچنین گروهی به صورت آنلاین و local به بازی بپردازید. Brawlhalla امسال در سال ۲۰۲۰ برای تلفن‌های همراه هم عرضه می‌شود که دارای ویژگی Cross-Platform در آغاز عرضه است.

این رویداد از امروز تا ۲۶ اسفند فعال است.

لینک دانلود SD – لینک دانلود HD

تماشا به صورت تمام صفحه