Menu

Rockstar تصویر پس‌زمینه صفحه سایت خود را به شکل مرموزی تغییر داد + تصویر و بررسی فرضیات

چند ساعت پیش Rockstar به‌طور کاملا بی‌سر و صدا اقدام به تغییر تصویر پس‌زمینه‌ی وبسایت خود کرد، شاید این حرکت برای دیگر استودیوها چیز مهمی نباشد اما وقتی رد پای Rockstar در صحنه جرم دیده شود کوچکترین چیز یک سرنخ به حساب می‌آید! به گزارش پردیس گیم به نقل از Gamesradar یکی از بزرگ‌ترین استودیوهای بازیسازی جهان اقدام به تغییر تصویر پس‌زمینه‌ی وبسایت‌اش کرده است، استودیویی که به مخفی‌کاری و معرفی بی‌سر و صدای عناوینش طی این چند سال اخیر مشهور شده و دوست دارد تا در ازای ارائه‌ی مقداری اطلاعات با ذهن طرفدارانش بازی کند! همه ما به خوبی شیوه‌ی معرفی جدیدترین ساخته‌ی این استودیو یعنی عنوان 2 Red Dead Redemption را به یاد داریم، همه‌چیز از آن تغییر لوگوی استودیو به رنگ قرمز در توییتر شروع شد… . با درنظر داشتن تمامی این جوانب بی‌راه نیست که این تصویر جدید را نیز به معنای در راه بودنِ عنوانی جدید تعبیر کنیم. در همین لحظه که شما درحال خواندن این خبر هستید کاربران بسیاری در فروم‌های ردیت درحال فرضیه پردازی براساس اطلاعات استخراج شده از درون این عکس می‌باشند، بیایید با هم نگاهی به این سرنخ‌ها بی‌اندازیم.

طرفداران در نگاه اول تصور می‌کنند که این تصویر اشاره به نسخه جدیدِ GTA دارد اما این فرضیه با توجه به نکاتی که طی خط‌های بعدی خواهم گفت رد خواهد شد. اگر با دقت به تصویر نگاه کنید این جملات را خواهید دید:

راکستار پس‌زمینه صفحه سایت خود را به شکل مرموزی تغییر داد + تصویر

– کشتنِ رویا

– به قتل رساندنِ امید

– مبارزه با (فرد) درستکار

– زورگویی به (فرد) ضعیف

دوستان توجه داشته باشید که ادامه این مطلب تحلیل خبرنگار بوده و بخشی از خبر نمی‌باشد:

اگر شما هم مثل من از طرفداران قدیمیِ استودیوی Rockstar باشید در کسری از ثانیه متوجه خواهید شد که این جملات فقط با 2 عنوان از کارهای Rockstar جور در می‌آید؛ BULLY و L.A. NOIRE و در حال حاضر قویترین حدسیات طرفداران نیز به همین 2 عنوان خلاصه می‌شود. 3 عنوان اول به طور مستقیم به عنوان L.A. NOIRE اشاره دارد اما عنوان 4 بدون هیچگونه شک و شبه‌ای اشاره به عنوان BULLY دارد؛ حال بیایید حدس و احتمال بزنیم!

مدت‌ها پیش شایعاتی مبنی ساخت نسخه‌ای جدید از عنوان BULLY در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد و حتی خود Rockstar ویدیویی شامل اتاق‌ها و راه‌رو های عنوان BULLY اما با کیفیتی به‌روز شده و امروزی را به اشتراک گذاشت؛ ویدیو به شدت زیبا و چشم‌نواز بود، توجه به جزئیات دیوانه‌کننده بود. حال کمی به جلوتر می‌رویم، متاسفانه چندی پیش یکی از اعضای تیم Rockstar در طی یک مصاحبه خبر لغو ساخت نسخه جدید عنوان BULLY را اعلام کرد که قطعا برای همه ما ناراحت کننده بود اما نکته قابل توجه اینجاست که به گفته‌ی فرد مصاحبه کننده بخش اعظمی از روند ساخت بازی طی شده بود، به طوری که بازی حتی به سطحی از کامل بودن رسیده بود که می‌شد از آن رونمایی کرده و یا حتی نسخه‌ای آزمایشی از آن را برای طرفداران منتشر کرد! ما قطعا نمی‌دانیم که در پشت این ماجرا چه گذشته و چه اتفاقی باعث لغو ادامه‌ی روند تولید این بازی شد، اما چیزی که به خوبی می‌دانیم این است که Rockstar بی‌دلیل عنوانی با این سطح از محبوبیت آن هم پس از اعلام غیر مستقیم آغاز روند ساخت و دریافت بازخوردهای مثبت از کاربران درحالی که بخش بسیاری از روند ساخت بازی طی شده بود را لغو نمی‌کند و بدون شک دلیلی وجود داشته که ما از آن بی‌خبریم. همانطور که مشاهده می‌کنید با توجه به مدارک و اطلاعت موجود و کنار هم قرار دادن همه آن اطلاعات شانس اینکه عنوانی که این عکس آن را خطاب قرار می‌دهد BULLY باشد بسیار پایین می‌آید؛ حال بیاید نگاهی به L.A. NOIRE بی‌اندازیم و با دلیل ثابت کنیم که چرا به احتمال بسیار زیاد این عکس از عرضه‌ی قریب‌الوقوع نسخه جدید عنوان L.A. NOIRE خبر می‌دهد.

اول از همه بیایید همگی قبول کنیم که جملات بالا با فضای جهان L.A. NOIRE بیشتر از هر بازی دیگری از ساخته‌های Rockstar جور در می‌آیند، دقیقا همانند این است که این جملات را مستقیما خطاب به این عنوان گفته باشند؛ در ادامه می‌خواهم به نکته‌ای دیوانه کننده اشاره کنم، خود را آماده کنید!

همه طرفداران پر و پا قرص Rockstar به خوبی هرچه تمام‌تر می‌دانند که Rockstar میانه‌ی خوبی با پورت کردن یا عرضه‌ی نسخه‌های بازسازی شده از عناوین قدیمی‌اش ندارد، گویی از این کار بیزار است! اما در همین نسل عجیب‌ترین اتفاق ممکن رخ داد… Rockstar به طور کاملا بی‌خبر و بدون هیچگونه اشاره‌ی قبلی اقدام به معرفی نسخه بروز شده‌ی عنوان… خودتون حدس بزنید… کاملا درسته! L.A. NOIRE کرد!!!

این حرکت Rockstar به قدری عجیب و غیرمنتظره بود که تمامی طرفداران را مات و مبهوت کرده و در شُک فرو بُرد. قطعا عرضه‌ی نسخه‌ای بروز شده از این بازی نمی‌تواند دلیلی جز آماده کردن طرفداران قدیمی و جذب مخاطبان جدید برای عرضه نسخه جدید این بازی یعنی L.A. NOIRE داشته باشد.

حال شما هم خوب می‌دانید که با تمامی این اطلاعات فقط یک عنوان باقی می‌ماند که باید منتظر اعلام خبر معرفی رسمی آن باشیم و آن عنوان چیزی نیست جز نسخه‌ی جدید عنوان L.A. NOIRE

پیشاپیش تایید عرضه نسخه جدید این عنوان رو به تمامی طرفداران این عنوان و همه‌ی طرفدارانِ استودیوی Rockstar تبریک گفته و امیدوارم که از خواندن این خبر و همچنین تحلیل و بررسی فرضیات این خبر توسط بنده حقیر لذت برده باشید.