Menu

GTA Online: در مسابقات فرمول 1 شرکت کنید!

شاید GTA یک بازی خشن درمورد قتل و سرقت و کارهای غیرقانونی باشد، اما ماشین سواری و سر و کله زدن با ماشین ها، جنبه ی بزرگی از GTA Online است که اتفاقا طرفداران بسیار زیادی هم دارد.
به گزارش پردیس گیم این هفته، آپدیت جدیدی که برای GTA Online منتشر خواهد شد، رویدادهای مسابقه ای فرمول یک را به بازی اضافه می کند. این آپدیت، شامل دو نوع ماشین مسابقه ای مخصوص نیز خواهد بود که اتفاقا هر دوی آنها حال و هوای دهه 90 میلادی را دارند (اشاره به GTA VI که قرار است در دهه 90 و 80 جریان داشته باشد؟!).
یکی از این ماشین ها به نام The Progen PR4، شباهت بسیار زیادی به McLaren MP4/6، ماشین مسابقه ای آیرتون سنای فقید دارد (یکی از قهرمانان مسابقات فرمول یک، که به عقیده بسیاری، بزرگترین راننده فرمول یک تاریخ است).
شما قادر خواهید بود که اجزای مختلف ماشین، همانند موتور و باله های کناری و عقبی را ارتقا داده، و ظاهر ماشین را نیز در طیف گسترده ای از رنگ ها و طراحی ها، تغییر دهید.
البته ظاهر قدیمی و دهه 90ی این ماشین ها باعث نشده اند که سرعت آنها پایین باشد! راکستار با در دسترس گذاشتن "سیستم بازیابی انرژی" قابلیت افزایش سرعت را به بازی بازان می دهد، در گفتار دیگر، این سیستم دقیقا همان کار نیترو را انجام می دهد، ولی با اسمی متفاوت.
در کنار وسایل نقلیه جدید، راکستار هفت مسیر مسابقه ای خیابانی نیز به بازی اضافه کرده است، در تریلر زیر می توانید نمایی از آپدیت جدید بازی را مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه