Menu

تماشا کنید؛ اسکرین‌شات‌های منتشر شده از Resident Evil 3 Remake تصاویری از Nemesis و موارد بیشتر را نمایش می‌دهد

تعداد قابل توجه‌ای تصویر از نسخه بازسازی شده‌ی Resident Evil 3 در دنیای آنلاین به اشتراک گذاشته شده. به گزارش پردیس گیم و به نقل از ign، در این عکس‌ها می‌توانیم Nemesis را از زاویه‌های مختلف ببینم، همان هیولای معروف سری Resident Evil که برای از بین بردن اعضای تیم S.T.A.R.S. به وجود آمده بود. علاوه بر دیدن این نماد، می‌توانیم نگاهی به محیط‌های متفاوت و یکی دیگر از دشمنان اصلی داشته باشیم. در ادامه اسکرین‌شات‌های منتشره شده را مشاهده می‌کنید؛

3 2 1

6 5 4

در این تصاویر آپلود شده توسط کاربری به نام Dusk Golem می‌توانید Nemesis را ببینید که همانند Mr. X ازResident Evil 2 شخصیت Jill Valentine را تعقیب می‌کند. در این اسکرین‌شات‌ها Nemesis با یک flamethrower، شعله‌های آتش را به سمت صورت Jill روانه می‌کند. البته، هنوز Capcom هیچکدام از این تصاویر را تأیید نکرده، پس خیلی به دید شک و تردید به آن‌ها نگاه کنید. تمامی این عکس‌ها دارای واتر مارک وب‌سایتی فرانسوی به نام gamergen.com هستند.

3 2 1

6 5 4

در تصویری دیگر می‌توانید موجودی کرم شکل به نام Grave Digger را مشاهده کنید که از فاصله نزدیک شدیداً خوفناک به نظر می‌رسد.

3 2 1

6 5 4

در یکی دیگر از این اسکرین‌شات‌ها یکی دیگر از شخصیت‌های قابل بازی Resident Evil Resistance دیده می‌شود (نام بخش مولتی‌پلیر RE3 remake). در این تصویر Carlos Olivera و Becca Woolett را می‌بینید که در کازینویی پر از زامبی برای زنده ماندن تلاش می‌کنند. همچنین چندی پیش تأیید شد که شاهد دمویی از این عنوان خاطره‌انگیز خواهیم بود.

3 2 1

6 5 4

نسخه بازسازی شده Resident Evil 3 در روز جمعه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ منتشر خواهد شد.

همچنین خالی از لطف نیست که بدانید، Netflix درحال تولید سریالی بر اساس Resident Evil است.