Menu

گیم‌پلی جدید از عنوان DOOM Eternal منتشر شد+ویدیو

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt تقریبا غیرممکن بنظر می‌رسید که شور و هیجان جدیدتری در نسخه‌ی DOOM Eternal شرکت id Software ببینیم تا اینکه در ویدویی از گیم‌پلی جدید این بازی، یک ویژگی جدید جالب آشکار می‌شود و نشان‌دهنده‌ی آن است که این عنوان سورپرایز‌های بیشتری برای ما دارد. آخرین تریلر از گیم‌پلی این عنوان ویدیویی نه دقیقه ای از IGN First است که یک Master Level را نشان می‌دهد. این ویدئوی منتشر شده را در زیر می‌توانید مشاهده کنید:

دانلود SD – دانلود HD

Master Level‌ها به عنوان ریمیکسی از سطوح منظم campaign‌ها در ترکیبات مختفلف دشمنان قرار دارد. شما می‌توانید آنها را با هر درجه‌ی سختی بازی کنید و همه ضربات سری‌های قبلی نیز همچنان وجود دارد. با این حال، مبارزه با شیاطین در لول‌های اولیه مانند سطح Cultist Base ممکن است، که معمولاً در نسخه‌های قبلی تا ارتقا سطح امکان نبرد وجود نداشت.(مانند Baron).

بازگشت به گذشته بخصوص با Doom Slayer که مهارت‌های شما را محک می‌زند، یک انگیزه‌ی عالی است. شما می‌توانید درجه‌ی سختی پایینتری را انتخاب کنید و در میان انبوهی از hordes‌ گشت‌زنی کنید. سرعت مطلق نبرد و اینکه چگونه هر سلاح و یا توانایی بر دشمنان تأثیر می‌گذارد، فوق‌العاده است.

در انتها یاد‌اوری می‌کنیم که بازی DOOM Eternal در تاریخ 20 مارس (1 فروردین) برای Xbox One ، PS4 ، PC و Google Stadia منتشر می‌شود.