Menu

عنوان Climber: Sky is the Limit شبیه‌ساز کوهنوردی رسما منتشر شد

عنوان Climber: Sky is the Limit یک بازی منحصر به فرد با ترکیب ژانرهای بقا و شبیه سازی است که هم برای رایانه های شخصی و هم کنسول ها در دسترس خواهد بود. این شبیه ساز کوهنوردی شما را در بالاترین قله‌های جهان به چالش می‌کشد زیرا توسعه‌دهندگان این بازی روی واقع گرایی سطح بالا و گیم پلی متنوع متمرکز شده‌اند. بازی در سال 2021 توسط Art Games Studio منتشر می‌شود که همچنین قصد دارد بازی را در کنسول های Nintendo Switch ، Sony و Microsoft نیز منتشر کند.

Climber: Sky is the Limit

این عنوان جدید متعلق به کمپانی لهستانی Art Games Studio S.A می‌باشد که تعداد قابل توجهی از عناوین متنوع و جالب را گسترش می‌دهد. بازی Climber: Sky is the Limit یک شبیه ساز کوهنوردی در کوهستان‌هاست که ترکیبی از ویژگی‌های بقا و عناصر مختلف هیجان‌انگیز یک سفر کوهستانی را برای شما به ارمغان می‌اورد. این عنوان توسط A2 Softworks توسعه یافته است. هدف اصلی این بازی تسخیر قله‌های بلند‌تر و دشوارتر در سراسر جهان است. لیست کوه‌های موجود، چالش برانگیزترین و مرتفع ترین کوه‌های واقعی موجود در جهان است، از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به کوه اورست، Broad Peak و K2 اشاره کرد.

Climber: Sky is the Limit

استودیو سازنده‌ی بازی گفت: "برای بسیاری از مردم کوه‌ها مانند آهن‌ربا هستند، به ویژه مرموز‌ترین و غیرقابل دسترسی‌ترین آن‌ها. در بازی ما می‌خواهیم با تمرکز روی واقع‌گرایی و نقشه برداری دقیق از عناصری که می‌تواند در اینگونه سفرها تأثیر بگذارد، شور و شوق کوهنوردی را معرفی کنیم. هنگام کار روی بازی، ما از ادبیات در مورد این موضوع الهام گرفتیم و برنامه‌ای برای مشاوره با کوهنوردان خبره داریم. "

Climber: Sky is the Limit

توسعه‌دهندگان بازی تأکید می‌کنند که شبیه ساز جدید بر روی گیم پلی‌های تک نفره تمرکز دارد، نه تنها فتح کوه‌ها بلکه کل مراحل برنامه ریزی یک سفر را نیز در بر می‌گیرد.هر قله در میزان دشواری متفاوت خواهد بود و چالش‌های خاصی را ارائه می‌دهد (به عنوان مثال بهمن، صخره‌های شیب دار و غیره). این بازی همچنین شامل جنبه‌های مالی مانند جمع آوری بودجه برای هر سفر و خرید تجهیزات و مواد غذایی خواهد بود. رویدادهای تصادفی مانند آب و هوای غیر منتظره و غلبه بر شکاف‌های کوه‌ها، تنوع و قابلیت تکرار بیشتری را به تجربه گیم پلی بازی اضافه می‌کند.

Climber: Sky is the Limit

گیمر‌‌ها در این عنوان ترکیبی منحصر به فرد از بقا و شبیه سازی را تجربه خواهند کرد. صعود فقط یکی از جنبه‌های بازی است. مورد دوم شامل سایر عوامل و عناصر مؤثر در رسیدن به قله با موفقیت است. در Climber: Sky محدودیتی است که شما باید طیف کاملی از جوانب از جمله بازیابی قدرت، تغذیه‌ی مناسب و دمای بدن را در نظر بگیرید. این بازی برای هر دو طیف علاقه‌مندان به کوهنوردی و گیمرهایی که گاها این سبک بازی را انجام می‌دهند و بدون هیچ تجربه کوهنوردی هستند، جذاب خواهد بود.

Climber: Sky is the Limit

مدیر ارشد اجرایی این پروژه آندری استروینس‌کی (Andrzej Stroiński) ویژگی‌های اصلی این عنوان را شرح می‌دهد:

• شبیه ساز کوهنوردی
• مسیرهای چالش برانگیز در بلندترین قله های جهان
• عناصر بقای واقع‌بینانه
• برنامه ریزی جامع اعزامی
• تجهیزات واقعی
• حوادث تصادفی.

Climber: Sky is the Limit

همانطور که Studio Games A.A اعلام کرد، Climber: Sky is the Limit در نیمه اول سال 2021 برای رایانه‌های شخصی (فروشگاه Steam) ارائه خواهد شد. همچنین ساخت این شبیه ساز برای کنسول‌های نینتندو سوئیچ، سونی و مایکروسافت برنامه ریزی شده است.