Menu

عنوان Assassin’s Creed Syndicate این هفته در فروشگاه Epic Games رایگان ارایه می‌شود

به گزارش پردیس‌گیمو به نقل از gamespot بازی‌ رایگان هفته‌ی آینده فروشگاه Epic Games،بازی استراتژی Assassin's Creed Syndicate است، در هفته گذشته،عنوان‌های بازی رایگان این فروشگاه آنچنان افسانه‌ای نبودند اما Epic Games با اضافه کردن Syndicate، به لیست بازی‌های رایگان این فروشگاه کام طرفداران این سری را حسابی شیرین می‌کند. گفته می‌شود هر دو بازی رایگان این هفته‌ی فروشگاه در شروع روز پنجشنبه 20 فوریه (1 اسفند) در ساعت 8 صبح ارایه می‌شوند. اگر تا به حال بازی رایگانی از Epic Games نگرفته‌اید، تنها چیزی که نیاز دارید یک حساب کاربری است و ساخت آن نیز رایگان است. پس از دریافت بازی، این عنوان برای همیشه در کتابخانه شما قرار می‌گیرد.

بازی Assassin's Creed Syndicate که در سال 2015 منتشر شد، یک نسخه اصلی در فرنچایز جهان‌باز Ubisoft بود. این بازی در دوره ویکتوریا در لندن برگزار می‌شود و دوقلوها یعنی Jacob و Evie Frye در تلاش برای پیگیری دستور Templar هستند. Syndicate آخرین بازی در این فرنچایز بود که سبک بازی اصلی فرنچایز را حفظ کرد. جدیدترین بازی‌های این سری شامل: Assassin's Creed Origins و Assassin's Creed Odyssey، به مکانیک‌های نقش آفرینی گرایش پیدا کرده‌اند.

در بررسی Assassin's Creed Syndicate، از داستان، شخصیت‌ها و موسیقی متن زیبا تعریف شد. "این بازی بازگشتی پیروزمندانه برای این فرنچایز است و یک داستان زیبا با احساسات عمیق ارائه می‌دهد. استفاده از زیپ لاین در لندن بسیار هیجان‌انگیز است و " این بازی به شما این امکان را می‌دهد که ماموریت‌های اکتشاف را به تدریج پیش ببرید و همچنین به شما اجازه می‌دهد تا یک تجربه معنی‌دار و شخصی در دنیای خود ایجاد کنید."

Assassin's Creed Syndicate

عنوان دیگر رایگان این هفته‌ی فروشگاه Faeria نام دارد که یک بازی استراتژیک card-collecting است که در آن نقشه را برای نبرد شکل می‌دهید، از ساخت جنگل‌ها تا پرکردن دریاچه‌ها این بازی دارای بیش از 100 ساعت محتوای انفرادی، CO-OP و همچنین مأموریت‌های جانبی و پازل است. حتی یک مد پیش‌نویس به نام Pandora وجود دارد که مهارت‌های ساخت‌و‌ساز خود را در برابر یک بازیکن دیگر یا یک هوش مصنوعی آزمایش می‌کنید. Faeria همچنین یک سری مسابقات tournament مود و رقابت‌های esports منظم را نیز در برمی‌گیرد.

در Faeria، تمام کارتها می‌توانند از طریق بازی microtransactions باز شوند و همه 300 کارت در کمتر از 50 ساعت قابل دستیابی هستند. این بازی همچنین دارای طیف گسترده ای از بسته‌های الحاقی است که کارت‌های اضافی، cosmetics‌ها و مواردی دیگری را به بازی اضافه می‌کند.