Menu

دانلود سریال جدید هم گناه با بازی هدیه تهرانی و پرویز پرستویی

قسمت اول از سریال جذاب و پرستاره هم گناه به مرحله پخش در شبکه نمایش خانگی رسید. سریالی که مدت ها بود بسیاری از مخاطبین در انتظار توزیع آن بودند. در این هفته به جز هم گناه، قسمت 13 از سریال دل، قسمت پنجم سریال خواب زده، قسمت 15 کرگدن و با اندکی درنگ، فیلم های محبوب و پرطرفداری چون رد خون، مطرب و ایده اصلی نیز قرار است که توزیع شوند. در مقاله روبرو کوشش ما بر این بوده است که به بررسی و ارایه لینک دانلود این آثار که سایت کول دانلود به صورت قانونی و با حجم ترافیک و دانلودی نیم بها آن ها را در اختیار شما قرار می دهد، بپردازیم.

هم گناه محصول 1398 و عنوان پرستاره ترین سریال ایرانی است که به وسیله مصطفی کیایی ساخته است. کارگرداین که در این سال ها، هرچه که ساخته است، جزو تاپ ترین محصولات قرار گرفته است و این بار نیز با دست پر آمده است.چرا که بسیاری از منتقدین از نظر خوبی درباره این سریال داشته و از آن به عنوان یکی از آثار برجسته نمایش خانگی یاد کرده اند.

بازیگران سریال هم گناه را بسیاری از هنرپیشه های مشهوری تشکیل داده اند که برای اولین بار است که در مدیوم نمایش خانگی به ایفای نقش پرداخته اند: هدیه تهرانی، پرویز پرستویی, مهتاب کرامتی, مهدی پاکدل, محسن کیایی, هنگامه قاضیانی, حبیب رضایی, رویا تیموریان, مسعود رایگان, شاهرخ فروتیان, افسانه چهره آزاد, پدرام شریفی, روشنک گرامی، احسان کرمی، ساخته است

در خلاصه داستان هم گناه به این معرفی برمی خوریم: ماجرا در خصوص خانواده ای قدیمی در تهران به نام صبوری است که سال هاست در کار پرورش گل های تزیینی و گل های مختلف هستند، خانواده آن ها از سه برادر و یک خواهر تشکیل شده است. همه خانواده در شرکت کار می کنند و شغل موروثی خود را پی می گیرند، به جز پسر دوم فریبرز که در حال حاضر ۵٨ سال سن دارد و افسر اداره آگاهی است. فریبرز در جوانی تصمیم می گیرد که پلیس شود و برای گذراندن دوره آموزشی به شهرستانی می رود و …

شما می توانید از لینک زیر به لینک دانلود سریال جذاب و تماشایی هم گناه دسترسی داشته باشید:

دانلود قانونی این سریال: دانلود سریال هم گناه


فیلم رد خون (ماجرای نیمروز 2) نیز از دیگر اثار شبکه نمایش خانگی ست که در دست پخش قرار گرفته است. این فیلم همانند سری نخست آن توانست به فروش بالایی برسد و طرفداران بسیاری را به خود معطوف کرده است.

تهیه کنندگی رد خون با: محمود رضوی ، نویسندگی با: حسین تراب نژاد و کارگردانی نیز برعهده: محمدحسین مهدویان بوده است.

در فیلم ماجرای نیمروز 2 که هنرپیشه هایی چون الناز شاکردوست , بهنوش طباطبایی , جواد عزتی , حسین مهری , محسن کیایی , هادی حجازی فر , هستی مهدوی , مهدی زمین پرداز, احمد قزوینی بازی می کنند، به عنوان خلاصه داستان آمده است که: خونه‌ افشین رو گشتن. خونه‌ خواهر منو. بهشون نگفتی من کی‌ ام؟ نگفتی چه کارایی از دست‌ رفیقت برمیاد؟ – بوی سیگار میدی. – اینم گزارش کن

شما می توانید این فیلم پرطرفدار را از لینک زیر دانلود کنید. مصرف اینترنت شما برای دانلود آثار ما نیم بها محاسبه می شود.

دریافت قانونی این فیلم: دانلود فیلم رد خون

و اما پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران نیز به شبکه نمایش خانگی می آید. رکورد فروش سینمای ایران تا پیش از این در دست فیلم هزارپا با آمار 38 میلیارد و 40 میلیون تومان بود که مطرب به تازگی این رکورد را جا گذاشت!

نویسنده، تهیه کننده و کارگردان مطرب بر عهده مصطفی کیایی بوده است. فیلمی که با بازیگرانی چون محسن کیایی, پرویز پرستویی, الناز شاکردوست, مهران احمدی, عایشه گل در سال 97 در ترکیه و ایران ساخته شده است.

مطرب یک فیلم طنز و موزیکال و درباره یک خواننده دهه شصتی با بازی پرویز پرستویی است که زندگی وی را در چند دهه روایت می کند. وی یکی از خوانندگان غیر مجاز زمان شاه است که در کاباره ها می خواند و در دی ماه 57 اولین جرعه های شهرت را می نوشید که انقلاب می شود. وی همواره تا آخر عمرش می گوید که اگر فقط یک ماه دیر تر انقلاب شده بود من به یکی از مشهورترین خوانندگان ایرانی بدل می شدم!

در ادامه، لینک پرفروش ترین فیلم سینمای ایران برای شما آماده شده است. مصرف اینترنت شما برای دانلود تمام آثار ما به صورت نیم بها محاسبه می شود.

دریافت قانونی این اثر: دانلود فیلم مطرب