Menu

عنوان StarCraft: Ghost بازی شوتر سوم‌شخص Blizzard که ناتمام ماند

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamespot عنوان شوتر سوم شخص StarCraft: Ghost برای PS2،XBOX و GameCube در نظر گرفته شده بود که ناتمام ماند، این بازی هرگز به پایان نرسید و حتی در طول E3 هم دیده یا بازی نشد،حتی نمایش‌های خیلی کمی از آن وجود داشت که اخیرا یک ویدئوی گیم‌پلی غافل‌گیر کننده از آن فاش شد.

اولین ویدئو از این بازی که بصورت آنلاین فاش شده بود، توسط Kotaku بود که یک نسخه‌ی آزمایشی قابل پخش از StarCraft: Ghost را، که در یک کیت Xbox ذخیره شده بود، منتشر کرد. فیلم‌هایی از این بازی در حال ظهور است و نشان می‌دهد که بازی در صورت انتشار به آن شکل ظاهر می‌شد. اخیرا نیز ویدئویی ارسال شده است که شامل قسمت‌هایی از شروع و منوی بازی است و نشان می‌دهد که بازی از کجا آغاز می‌شود.

این فیلم منتشر شده، بازی را با کیفیت بالا و با رزولوشن 720 پیکسل نشان می‌دهد و نگاه واضحی از کاراکتر، گیم‌پلی و طراحی مراحل به ما می‌دهد. بنظر می‌رسد که در صورت انتشار با توجه به کنسول‌های موجود آن زمان از سطح گرافیک و گیم‌پلی خوبی برخودار می‌بود.

دانلود SD – دانلود HD

در سال 2013 Matthew Burger کارمند Blizzard، اعلام کرده بود که StarCraft: Ghost هرگز "لغو" نشده بود و در عوض در لیست "در انتظار" بود. با این حال، این بازی پس از E3 2005 ناپدید شد و بعید به نظر می‌رسد که Blizzard مجدد به آن برگردد. در سال 2014 لیست از بازی‌های با عنوان Missing in Action اعلام شده بود، که تنها یکی از آنها (The Last Guardian) از آن زمان منتشر شده است.

این بازی توسط نرم‌افزار Nihilistic که اکنون از بین رفته است، در کنار استودیوی Swingin' Ape ساخته شده بود که در نهایت توسط Blizzard Entertainment خریداری شد.