Menu

ویژگی‌های مثبت Far Cry 3: Blood Dragon به Far Cry Arcade اضافه شد + اینوگرافیک جدید از Hope County

در طی اپدیتی برای Far Cry 5، اژدها‌های خونین، نظامیان اُمگا و بسیاری دیگر از ویژگی‌های مثبت Far Cry 3: Blood Dragon به Far Cry Arcade اضافه شده‌اند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Dualshockers، همچنین Ubisoft دو نقشه جدید خود را با استفاده از ظاهر منحصر به فرد Blood Dragon طراحی کرد و آن‌ها را در حالت Arcade منتشر کرد. اولین نقشه با نام نقشه Passage، عناصری را از تمام بسته‌های الحاقی پیشین از قبیل Hours of Darkness ،Lost on Mars ،Dead Living Zombies و حالا Blood Dragon با یکدیگر ترکیب می‌کند. دومین نقشه که Blood Dragon Arena نام دارد، نقشه‌ای است که از ویژگی‌های Blood Dragon تنها برای حالت deathmatch استفاده می‌کند. هر دوی این نقشه‌ها هم اکنون به عنوان بخشی از این اپدیت رایگان در دسترس می‌باشند.

همچنین یک اینوگرافیک (یک نمایش بصری از اطلاعات یا داده‌ها) جدید از این عنوان منتشر شده است که برخی از امار‌های بزرگ و منحصر به فرد حاصل از اوقات بازیکنان در Hope County را از زمان عرضه‌اش در ماه مارچ به نمایش می‌گذارد. می‌توانید این تصویر را در ادامه مشاهده کنید.

<جهت مشاهده تصویر در اندازه واقعی بر روی آن کلیک کنید>

اینوگرافیک جدید از Hope County

Far Cry 5 در تاریخ 7 فروردین 1397 برای PlayStaion 4 ،Xbox One و PC منتشر شد. از زمان عرضه این عنوان، به صورت مداوم محتویاتی به عنوان بخشی از Season pass عرضه شده‌اند، این محتویات شامل بسته‌های الحاقی Hours of Darkness ،Lost on Mars و Dead Living Zombies می‌شود. در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی بسته‌های الحاقی Hours of Darkness و Lost on Mars به قلم "علیرضا رزمجویی" را مطالعه کنید.