Menu

اپراتورهای جدید Rainbow Six Siege معرفی شدند+تریلر

فصل بعدی Rainbow Six Siege از قرار معلوم Operation Void Edge نام دارد. تا کنون اطلاعات زیادی از این فصل منتشر نشده است. یوبی‌سافت امروز دست به معرفی اپراتورهای این فصل زد. هرچند اطلاعات زیادی از این اپراتورها منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود طی چند روز آینده، شاهد ارائه‌ی اطلاعات کامل‌تری در مورد این اپراتورها باشیم.

Rainbow Six Siege

در حال حاضر می‌دانیم که این دو اپراتور Lana و Oryx نام دارند. بر طبق اطلاعات منتشر شده از Ubisoft در مورد این شخصیت‌ها، Lana از خانواده‌ای تحصیل‌کرده و رده‌بالا می‌آید و خود مدتی مشغول کار در نیروی هوایی بوده است، اما در حال حاضر از نیروی هوایی خارج و در یک پایگاه فضایی زندگی می‎‌کند. Oryx هم ظاهرا دست راست Kaid در Fortress است. او در یک بازه‌ی ۱۵ ساله به طور کامل ناپدید شده است و در آن زمان کسی از او خبری نداشته است. همچنین تریلر بسیار کوتاهی در مورد این دو اپراتور منتشر شده است. ظاهرا لانا قادر به کنترل یک نسخه‌ی هولوگرافی از خود است و اوریکس هم می‌تواند دیوارها را خرد کند.

Rainbow Six Siege

می‌توانید این تریلر را در زیر مشاهده کنید:

دانلود SD – دانلود HD

خلاصه اطلاعات مهم سیزن Void Edge عبارتند از :

نقشه Oregon برای سیزن بعد به Reowrk تغییر پیدا خواهد کرد.

ابزار گجت Drone مهاجمان در همان نقطه که مکان Spawn را انتخاب کرده‌اند شروع به حرکت میکند.

بهبود در شکسته شدن (Barricade) درها و پنجره‌ها که دیگر مانع دید نمی‌شوند.

اوپراتور Lana مهاجم، اهل کشور هلند:

دارای یک Hologram متحرک است که مدام شارژ میشود و می‌تواند آن را کنترل کند ولی قابلیت تیراندازی ندارد.

اوپراتور Oryx مدافع، اهل کشور اردن:

با استفاده از قدرت بدنی بالایی که دارد میتواند دیوارها را تخریب کند و از آنان عبور کند اما هربار 10hp از دست میدهد. همچنین بر ضد ٱوپراتورهای Montagne و Blitz است.

اطلاعات بیشتر در مورد این دو شخصیت و همچنین معرفی کامل فصل جدید، فردا در رقابت سالانه‌ی Six Invitational انجام می‌شود.برای اطلاعات بیشتر از این بازی با پردیس‌گیم همراه باشید.