Menu

فصل هشتم بازی Crash Team Racing: Nitro-Fueled فصل آخر آن خواهد بود

عنوان Crash Team Racing: Nitro-Fueled، یکی دیگر از بازسازی‌های موفق در سری ریسینگ بود. این بازی یکی از محبوب‌ترین بازی‌های مسابقه‌ای تاریخ این صنعت بود، که پس از مدت زمانی نزدیک به دو دهه، در این نسل بازگشت تا در کنار ساختن خاطرات جدید، خاطرات قدیمی علاقه‌مندان خود را نیز بازسازی کند. این عنوان چه در زمان نسخه اصلی آن در سال 1999 میلادی و چه در زمان بازسازی آن در 2019 با استقبال زیادی روبرو شد.

این عنوان نخستین بار در 19 اکتبر 1999 (27 مهر 78) در آمریکای شمالی عرضه شد و در ادامه در 20 اکتبر 1999 (28 مهر 78) و 16 دسامبر 1999 (25 آذر 78) به ترتیب در اروپا و ژاپن نیز عرضه شد. این بازی به شکل انحصاری برای کنسول PlayStation عرضه شده بود و در تاریخ 18 اکتبر 2007 (26 مهر 86) قابلیت بازی برای PlayStation Network را نیز پیدا کرد.این بازی با فروشی معادل ۴.۸۵ میلیون نسخه در سراسر جهان، یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های پلی‌استیشن است.

اما اکنون، متأسفانه با خبر شدیم که Activison، فصل بعدی بازی Crash Team Racing: Nitro-Fueled را اختتامیه‌ای برای عرضه‌ی فصول آن دانست. بدین ترتیب، متاسفانه دیگر شاهد انتشار فصل‌های جدید برای این بازی نخواهیم بود.

اکتیویژن، با یک پست در وبسایت رسمی خود درباره بازی، به تفصیل از آنچه تاکنون بخشی از جایزه‌ی Grand Prixs بوده است، به صحبت پرداخت. آنها تأیید کردند که فصل 8 فصل پایانی خواهد بود. البته به این نکته نیز اشاره کردند که این پایان پشتیبانی از محتوا نیست، چالش‌ها و رویدادهای جدیدی برای این بازی درنظر گرفته خواهد شد که شامل: time trials، جایگزین کردن فصل‌های جایزه Grand Prix، کاراکترهای جدید، ماشین‌های جدید، paint jobs و موارد دیگر همچنان بر پا خواهند بود.

عنوان Crash Team Racing: Nitro-Fueled برای کنسوال‌های PlayStation 4 ،Xbox One و Switch در دسترس است.