Menu

حضور عناوین آشنا در PAX East 2020 شرکت سونی

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt سونی در اواخر ماه جاری لیست کاملی از تمام بازی‌های PS4 را که با خود به ویترین (Showcase)، سال 2020 در PAX East می‌اورد، رونمایی کرد که همگی آن‌ها برای علاقمندان قابل بازی خواهد بود. بزرگترین عنوانی که قبلاً حدس می‌زدیم در نمایش باشد، The Last of Us Part 2 بود که یک نسخه‌ی نمایشی قابل بازی به مدت یک ساعت خواهد داشت.

بازی Final Fantasy 7 Remake نیز قابل بازی خواهد بود (هرچند که به احتمال زیاد همان نسخه آزمایشی است که ما در E3 دیدیم)، مانند DOOM Eternal که اکنون کمی بیش از یک ماه با انتشار آن فاصله داریم. سایر نسخه‌های جدید مانند Persona 5 Royal ،Marvel's Iron Man VR ،Predator: Hunting Grounds و Nioh 2 نیز قابل بازی هستند. در واقع، تنها بازی اصلی که در چند ماه آینده در PS4 منتشر می‌شود و جای آن در این نمایش خالی است عنوان Resident Evil 3 است.

این لیست همچنین شامل تعداد زیادی بازی است که قبلاً عرضه شده است. این عناوین شامل: Remnant: From the Ashes, Dreams, Zombie Army 4 و موارد دیگر است. می‌توانید به لیست کامل این عناوین در زیر نگاهی بیندازید.نمایشگاه PAX East از 27 فوریه تا اول مارس (8 تا 11 اسفند) برگذار می‌شود.

بازی های PlayStation قابل بازی در نمایشگاه PAX East 2020 :

Below
Cloudpunk
Doom Eternal
Dreams
Final Fantasy VII Remake
Genshin Impact
(Gorn – (PS VR
Haven
The Last of Us Part II
(Marvel’s Iron Man VR – (PS VR
MLB The Show 20
Mosaic
Moving Out
Nioh 2
One Punch Man: A Hero Nobody Knows
(Paper Beast – (PS VR
Persona 5 Royal
Pixel Ripped 1995
Predator: Hunting Grounds
Remnant: From the Ashes
(The Room VR: A Dark Matter – (PS VR
(Space Channel 5 – (PS VR
Spelunky 2
Trials of Mana
Zombie Army 4