Menu

احتمال Port شدن بازی Control برای PS5 و Xbox Series X وجود دارد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt در ماه‌های آتی، بی‌تردید باید منتظر کوچ بعضی از بازی‌های کنسول‌های نسل فعلی به نسل بعد باشیم، خصوصاً مواردی که در اواخر سال پیش میلادی ارائه شدند. حال، طی شایعاتی که پیرامون استودیوی Remedy شنیده می‌شود، ممکن است عنوان آن‌ها یعنی بازی کنترل اولین پروژه‌ای باشد که پورت خود را آغاز می‌کند.

از طرفی دیگر و با توجه به این‌که در این شایعات نامی از کنسول‌های نسل بعد برده نشده است، این احتمال وجود دارد که منظور از پورت Control، شاید انتشار آن برای Google Stadia باشد. البته، این اولین باری نیست که چنین شایعاتی پیرامون رمدی شنیده می‌شود. پیش‌تر مدیرعامل استودیوی رمدی اذعان کرده بود که کیفیت بالا و منحصر به فرد بودن Control، به اندازه‌ی کافی بهانه به دست آن‌ها می‌دهد تا بخواهند این بازی را برای نسل آینده نیز درنظر داشته باشند. همچنین، اخیراً بیانیه‌ای از رمدی صادر شده است که نشان از شروع فعالیت این شرکت در زمینه‌ی ساخت بازی‌های جدید برای کنسول‌های نسل بعد دارند.

به هر ترتیب، انتشار نسخه‌ی PlayStation 5 و Xbox Series X بازی Control، اصلاً موضوع عجیبی نخواهد بود. علاوه براین، یکی از مزایای این انتقال می‌تواند این باشد که با استفاده از سخت‌افزارهای قدرتمند کنسول آینده، شاید بتوانیم ویژگی‌های بصری جدیدی از این بازی را ببینیم.

بازی Control، هم اکنون برروی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، PlayStation 4 و Xbox One در دسترس قرار دارد. همچنین می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی پردیس‌گیم از این بازی را در این لینک مطالعه کنید.