Menu

همه آنچه که باید در مورد Call of Duty: Modern Warfare فصل 2 بدانید

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از pcgamer عنوان Modern Warfare Season 2 ویژگی‌های جدید زیادی را برای تجربه بهتری از FPS به ارمغان می‌آورد. پیش از این نیز برخی اطلاعات از آن فاش شده بود، اما بخش اعظم آن اکنون توسط تریلر رسمی تأیید شده است. اکنون به روزرسانی CoD: MW season 2 رسماً و رایگان برای همه صاحبان Modern Warfare در دسترس است.در این خبر هر چیزی راجع به فصل دوم Modern Warfare که می دانیم را در اختیار شما می‌گذاریم.

battle pass فصل دوم آشنا بنظر می‌رسد:

battle pass فصل 2 مشابه‌ی نسخه قبلی خود است. با داشتن 100 لایه (tiers)، طرح‌های مختلف سلاح و تزینی‌های قابل بازگشایی. قیمت battle pass هزار امتیاز COD و بسته نرم افزاری (bundle—which) است که شامل 20 tiers با 2400 CP می‌باشد. همچنین می‌توانید تا حداکثر 1300 CP را بدست آورید. این مبلغ می‌تواند هزینه استاندارد battle pass را بپردازد و مقداری ارز نیز برای پس انداز در اختیار خواهید داشت.

دانلود SD – دانلود HD

چندین اپراتور جدید در حال آمدن هستند، برای Ghost آماده شوید:

در تریلر یک اپراتور بسیار پیش بینی شده که Ghost نام دارد را نشان می‌دهد. سرباز نیروهای ویژه انگلیس را می توان در ابتدای تریلر منتشر شده، مشاهده کرد که می‌گوید: "Price، یه‌چیزی در Verdansk اشتباست. جنگنده‌هایی رو بفرست که می‌تونم بهشون اعتماد کنم".

چیز کمی در مورد اپراتور جدید Modern Warfare شناخته شده است، اما Ghost در روز اول فصل جدید در دسترس خواهد بود. به نظر می رسد Tier 100 نیز برای Ghost رزرو شده است.

Call of Duty: Modern Warfare

از نقشه‌ی راه (roadmap) فصل 2 چه انتظاری را می توان داشت:

نقشه‌ی (roadmap) جدید بسیاری از مواردی را که قبلاً در پی نشت‌های خبری مختلف مشکوک بودیم، تأیید می‌کند. اطلاعاتی که ما نمی‌دانستیم شامل اپراتورهای جدید Talon و Mace به علاوه سلاح "سری" دیگری نیز می‌باشد.اما این همه چیز نیست، به نظر می‌رسد که نقشه جدید Kandor Hideout به علاوه Infected Ground War و Gunfight Variants را نیز بدست می‌آوریم.

یک تفنگ جدید assault rifle و SMG در Gunsmith موجود می‌باشد:

فصل تازه‌ای نیست که بدون یک جفت سلاح جدید برای اضافه کردن به loadout وجود داشته باشد. سلاح‌هایی که به طور خلاصه در تریلر دیده می‌شود، توسط roadmap فصل 2 تأیید شده است که از آن نمونه می‌توان اسلحه‌های Striker 45 SMG و GRAU 5.56 را نام برد.

این میدان‌های نبرد جدید شما هستند:

در بازی CoD: MW Season 2 نقشه‌های جدیدی معرفی می‌شود که از حالت‌های چند نفره معمولی، Ground War، مد MW's 2v2 و حالت Gunfight استفاده می‌کند. اولین آنها Rust و Atlas Superstore هستند. طرفداران Avid CoD Rust را از Modern Warfare 2 به یاد می‌آورند، اما Atlas Superstore قرار است در حالت استاندارد نقشه‌های چند نفره معرفی شود.

نقشه جدید Gunfight:

حالت Modern Warfare's 2v2 و Gunfight نقشه کاملاً جدیدی را به دست می آورد. مکان نقشه در Urzikstan است و مختصراً به محیط اطراف می‌پردازد.

نقشه Ground War جدید:

حالت عظیم 64 پلیر Ground War یک نقشه جدیدبا نام Zhokov Boneyard می‌گیرد. این مپ که در Verdansk ،Kastovia مستقر شده است، بر بسیاری از وسایل نقلیه نظامی و هواپیماهای متروک زوم می‌شود. در تریلر سربازان نیز با دویدن با پای پیاده نشان داده می‌شوند، این منطقه با لوله ها و رمپ‌های بزرگ ساخته شده است تا یک دوره حملات پر سرعت را ایجاد کند.

به روزرسانی CoD: MW season 2 رسماً و به رایگان برای همه صاحبان Modern Warfare با حجم حدودا 68 گیگ در دسترس کاربران است.