Menu

موتور بازی‌سازی جدید Halo Infinite قابلیت‌های جدیدی به شما می‌دهد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamespot موتور بازی‌سازی جدید Halo Infinite به شما اجازه می‌دهد تا کارهایی را انجام دهد که قبلاً غیرممکن بودند.این نوع زمینه‌سازی فنی برای ایجاد بستر آینده Halo بسیار مهم است.

تیم توسعه‌دهندگان 343Industries با ساخت بازی Halo Infinite چیزی فراتر از یک بازی را خلق کرده‌اند. آنها همچنین یک موتور بازی کاملاً جدید با نام Slipspace توسعه دادند. حالا این استودیو، جزئیات بیشتری را درباره امکانات و قابلیت‌های این موتور بازی‌سازی که در دسترس آن‌ها قرار می‌دهد، با طرفداران به اشتراک می‌گذارد.

کارگردان توسعه‌ی این مجموعه بازی Frank O'Connor در ویدئوی کانل یوتیوب این استودیو اظهار داشت: موتور Slipspace برای توسعه بازی‌های "نسل بعدی" طراحی شده است و همچنین کار با آن راحت تر است.همچینین وی در ادامه صحبت‌های خود گفت:

"ما باید موتوری را طراحی می‌کردیم که از توان بیشتری برخوردار بوده و برای طراحی و ساخت بازی‌های نسل بعد مناسب باشد. اما در عین حال نیاز داشتیم تا این موتور گرافیکی به قدر کافی سریع و باهوش باشد تا اعضای تیم خلاق ما ساده‌تر و سریع‌تر با آن ارتباط برقرار کنند. این اقدامات اساسی، به منظور فراهم کردن یک بستر مناسب برای آینده‌ی بازی‌های Halo کاملاً لازم و حیاتی بودند."

مدیر مهندسی این استودیو David Berger، در این ویدئو گفت: موتور Slipspace به تیم این امکان را می‌دهد تا کارهایی را انجام دهند که با ابزارهای بازی قبلی امکان پذیر نبود. وی در ادامه گفت:

"ما باید ابزاری را طراحی کنیم که امکانات و ویژگی‌هایی را که قبلاً در دسترس ما نبودند فراهم کند. وظیفه‌ی ما فراهم کردن امکاناتی است که به تولیدکنندگان محتوا اجازه‌ی عملی کردن ایده‌های آن‌ها را بدهد."

در همین حال، Tom French مدیر بخش چند‌نفره بازی‌های Halo، گفت:

"یکی از مزایای موتور Slipspace این است که به تیم اجازه می‌دهد تا چیزهای جدید را سریعتر از گذشته امتحان کنند.طراحان بازی‌ها می‌توانند با بهره‌گیری از قابلیت‌های این موتور گرافیکی، مشکلات را ساده‌تر حل کرده و ایده‌های جدید را سریع‌تر به مرحله آزمایش برسانند."

اخیرا تصاویری در وبسایت Reddit منتشر شده بود که طرفداران این سری آن را متعلق به بازی جدید این استودیو می‌دانند.در این ویدیو پنج ثانیه‌ای، به‌نظر می‌رسید که مستر چیف از یک قلاب استفاده می‌کند. البته فرانک اوکانر، کارگردان توسعه مجموعه Halo، به‌تازگی اعلام کرده که ویدیو فاش شده از گیم‌ پلی Halo Infinite، یک محتوای ضروری و مهم نبوده است.

در خبر جالب توجه‌ی دیگری، مدیر روابط عمومی استودیوی 343، Brian Jarrard اعلام کرده که روز شنبه 8 فوریه (19 بهمن) برای تست یک بازی در استودیو حاضر شده است.وی احتمالاً در حال اشاره به Halo Infinite و تیم توسعه‌دهندگان آن که مشغول انجام کارهای نهایی روی این بازی هستند، بوده است. با این وجود ممکن است بزودی خبر‌های مهمی از طرف این استودیو منتشر شود.بازی Halo Infinite در سال جاری میلادی منتشر می‌شود. اما قبل از این‌موعد، امکان تجربه نسخه آزمایشی این‌بازی نیز فراهم خواهد شد. پس به‌نظر می‌رسد که هم‌اکنون زمان مناسبی برای اعلام اخبار و اطلاعیه‌های جدید توسط مایکروسافت باشد.

عنوان Halo Infinite برای کنسول‌های Xbox Series X، رایانه‌های شخصی و Xbox One منتشر می‌شود.