Menu

بازی Borderlands 3 از نقاط عطف چشمگیر فروش هم عبور می‌کند

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamerant عنوان Borderlands 3 با شوخ طبعی و عملکرد خوب خود روی اکثر بازیکنان تأثیر مثبت گذاشت. این بازی در همان ابتدا به فروش خوبی رسید اما حواشی پیرامون این بازی نیز با گذشت زمان کاهش یافته است، با این حال، به نظر می رسد که با استقبال خوب طرفداران Borderlands 3 طی چند ماه گذشته به فروش خوب خود ادامه داده و اکنون موفق شده است به یک نقطه عطف فروش قابل توجه برسد.

سری Borderlands با ارائه اکشن شوتر first-person مبتنی بر لوت (loot-based) هیجان‌انگیز در بین طرفداران جا افتاد و هفت سال پس از انتشار آخرین عنوان این سری، Borderlands 3 موفق شد این تاثیر را مجددا بر روی صرفداران خود بگذارد. در طول فراخوان دریافت درآمد Take-Two Interactive برای Q3 2020، مدیرعامل این شرکت Stauss Zelnick در مورد پذیرش این بازی و تعداد واحدهایی که ارسال کرده‌است گزارش داد. به نظر می‌رسد که بازی نه تنها لذتبخش است بلکه یک پیروزی اقتصادی نیز هست.

این عنوان از زمان انتشار موفق به فروش 8 میلیون نسخه شده و در کنار موفقیت The Outer Worlds قرار گرفته، به نظر می‌رسد که توسعه دهنده‌ی Gearbox سال بسیار سودمندی داشته است. حال جالب خواهد بود که ببینیم Gearbox چگونه از این آمار فروش و بازی پشتیبانی می‌کند. در مورد DLC‌های آینده و همچنین به روزرسانی‌ها حدس و گمان‌های زیادی وجود دارد. Gearbox قطعا مایل به سرمایه‌گذاری روی ادامه‌ی فروش عنوان Borderlands و حفظ بازیکنان از طریق یک جریان ثابت محتوا است تا طرفداران را درگیر نگه‌ دارد.

Borderlands 3

آخرین بسته الحاقی منتشر شده برای Borderlands 3 چیزهای افسانه‌ای زیادی را به بازیکنان بخشید و طرفداران بازی تا حد زیادی تحت تأثیر محتوای آن قرار گرفتند. با این حال، اگر توسعه‌دهند‌ی بازی طول عمری طولانی به‌مانند عناوین قبلی برای این بازی بخواهد، مجبور است محتوای بیشتری را برای سرگرمی بازیکنان فراهم کند. در حالی که آینده این عنوان نامشخص است، Gearbox بسیار خوشحال خواهد شد که یک بازی که به ایجاد ژانر loot-based کمک کرده است هنوز هم یک بازی کلیدی در اقتصاد این استودیو باشد.

صرفداران بازی مجبور نیستند زمان زیادی منتظر اعلام بسته‌الحاقی بعدی Borderlands 3 باشند و بسیاری از آنها مشتاقانه می‌خواهند ببینند که چه مطالب جدیدی به بازی خواهد آمد. یک کش و قوس داستانی جدید قطعاً در صدر لیست بازیکنان قرار دارد، زیرا داستان اضافی همیشه بازی‌های loot-based را قانع کننده‌تر می‌کند. این که آیا این عنوان می‌تواند این محتوا را ارائه کند یا نه، باید منتظر ماند و دید. آنچه مشهود است این است که این عنوان موفق شده طرفداران را راضی کند و بخش موفق دیگری را به مجموعه بازی‌های Gearbox اضافه کند.

عنوان Borderlands 3 برای PC ،PS4 ،Stadia و Xbox One عرضه شده است.