Menu

آیا Rockstar از Grand Grand Theft Auto 6 در PS5 Reveal خبر می‌دهد؟

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamerant سال 2019 شاید سال پر زرق و برق دیگری برای Grand Theft Auto 5 بود، اما هواداران Rockstar Games امیدوارند که امسال بتواند خبرهای جدیدی را به دست آورند. هنوز هیچ چیزی تأیید نشده، اما شرکت Take-Two Interactive امیدوار است که شاید در ماه‌های آینده درمورد GTA 6 حرف بیشتری برای گفتن داشته باشند، که احتمالاً برای PS5 یا Xbox Series X ارائه می‌شود.

در هفته گذشته، Take-Two میزبان فراخوان سرمایه گذاران سالانه خود برای بحث در مورد سال مالی گذشته و سال‌های بعد بود. هر دو اثر این شرکت Grand Theft Auto 5 و Red Dead Redemption 2 در 12 ماه گذشته موفقیت‌های گسترده‌ای کسب کردند، در حالی که دومی جایگاه خود را به عنوان دومین نسخه پرفروش Rockstar در تاریخ بدست آورد. احتمالا، RDR 2 هرگز رتبه‌ی Grand Theft Auto 5 را که به صورت ماهانه در بالای نمودار فروش است، به دست نمی آورد.

با توجه به موفقیت‌آمیز بودن نسخه GTA 5 و به طور خاص GTA Online، انتظار می رود که Take-Two با سرعت بیشتری روی مجموعه بعدی کار کند.اما در برخی موارد، Rockstar باید در مورد محتویات GTA 6 شروع به تفکر بیشتری کند، چون چندین شایعه حاکی از آن است که کار بر روی نسخه بعدی مجموعه‌ای جنایی و جهان باز است.

تا زمانی که طرفداران بازی امکان شنیدن شایعاتی از Grand Theft Auto 6 را داشته باشند، Take-Two در هنگام تماس با سرمایه گذاران، این پتانسیل را پنهان می‌کند. Strauss Zelnick، ​​مدیر عامل شرکت هنگام بحث درباره آینده این شرکت گفت :

"که طرفداران می توانند انتظار انتشار چندین نسخه از مهمترین فرانچایز این شرکت را داشته باشند. حدس و گمان هر کسی ممکن است این باشد، اما باید متوجه شوند که عوامل Rockstar در این معادله به چند بخش تقسیم می‌شوند."

علاوه بر آن نیز گفته شد که گیمرها در ماه‌های آینده از خبر‌های شرکت بیشتر مطلع می‌شوند. فرصت‌های مختلف زیادی در Take-Two برای بحث در مورد بازی‌های جدید وجود دارد، اما یکی از احتمال‌های اصلی در PS5 reveal است. سونی هنوز درباره برنامه‌هایش برای اولین حضور کنسول بعدی خود چیزی نگفته، اما انتظار این است که این ارائه شامل برخی اعلامیه‌های مهم باشد و در مورد بازی‌های Take-Two، هیچ اعلامی بزرگتر از Grand Theft Auto 6 وجود ندارد.

البته، این گمانه زنی‌های محض است که بر اساس سخنان دقیق از یک مدیر اجرایی Take-Two اعلام شده است. وقتی صحبت از Rockstar Games می‌شود، چیزهای زیادی وجود دارد که استودیو دوست دارد به روش خودش انجام دهد.معمولا محل معرفی محصولات Rockstar در E3 و یا معرفی کنسول‌ها نیست، اما ممکن است Take-Two این موقعیت را مغتنم بشمارد و از اولین رویداد معرفی کنسول بعدی شرکت سونی استفاده کند که در این صورت نمایش بزرگی خواهد بود.