Menu

معرفی و دانلود فیلم هایی که در جشنواره فجر 98 کولاک کردند!

به گزارش وبسایت کول دانلود با گذشت 7 روز از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر و نمایش تمامی فیلم ها، 6 فیلمی که دارای بیشترین آرای عمومی و همچنین بیشترین سانس های ویژه بودند مشخص شدند. این شش فیلم دارای بیشترین میزان محبوبیت بودند و بیش از سایرین مورد توجه قرار گرفتند.

نکته بسیار جالب توجه این که؛ در این بین به جز دوزیست، هیچ فیلمی با حداقل المان های طنز و کمدی نیز به چشم نمی خورد و همگی فیلم های کاملا جدی، اجتماعی و سیاسی هستند. سلایق جامعه در سال کنونی عوض شده است یا این که فیلم کمدی تولید نشده است؟ البته فرضیه دوم رد می شود چرا که فیلم های کمدی مانند خوب بد جلف 2 نیز در جشنواره حضور داشتند.

در این پست به معرفی این فیلم ها و ارایه لینک دانلود آن ها خواهیم پرداخت.

معرفی و دانلود فیلم هایی که در جشنواره فجر 98 کولاک کردند!

شاید بتوان گفت، فیلمی که بیشترین توجه ها را به خود معطوف کرد و بالاترین شانس برای تصاحب جوایز و سیمرغ های امسال را دارد، فیلم روز صفر می باشد. در این چند روز در همه جا درباره این فیلم صحبت شده است و نقل محافل است.

روز صفر یک فیلم اکشن جنایی محصول 1398 و ساخته سعید ملکان و با تهیه کنندگی محمداحمدى می باشد. در این سال ها بیشتر عادت داشتیم که ملکان را در کسوت تهیه کننده بیشتر ببینیم. گرچه در این فیلم نگارش فیلمنامه نیز به گونه مشترک بر عهده سعید ملکان و بهرام توکلی بوده است.

از پشت صحنه این فیلم که خارج بشیم، در نقش بازیگران به هنرمندان ایرانی و خارجی چون امیر جدیدی, ساعد سهیلی, سینا شفیعی, تینو صالحی, محمد رضا ملکی, مهدی قربانی, رضا خدادادبیگی, ابوالفضل صفاری, محمدعلی راجپوت، برمی خوریم.

این فیلم به گفته تهیه کننده و سازندگان دیگر فیلم، با بودجه شخصی ساخته شده. در حالی که نخست قرار بود بنیاد فارابی تقبل هزینه بکند که بنا به دلایلی این اتفاق نمی افتد و سپس با هزینه ای بالغ بر 8 میلیارد تومان ساخته می شود.

و اما مبهم ترین نکته درباره روز صفر، خلاصه داستان آن است که به روشنی بیان نشده است و همواره در خفا نگه داشته شده است. سازندگان تنها به این جمله اکتفا کرده اند: روایتی متفاوت از یک اتفاق ملتهب معاصر است.

>> دریافت لینک قانونی: دانلود فیلم روز صفر

معرفی و دانلود فیلم هایی که در جشنواره فجر 98 کولاک کردند!

دومین فیلمی که بیشتر چشم مخاطبین و بینندگان را گرفته است، مغز استخوان می باشد. فیلمی به تهیه کننده: حسین پورمحمدی و کارگردانی: حمیدرضا قربانی و محصولا سال 98.

پریناز ایزدیار و جواد عزتی در کنار بابک حمیدیان , بهروز شعیبی ، نوید پورفرج کستینگ این فیلم موفق را تشکیل داده اند. فیلمی که کاملا در سکوت خبری تولید شد و به یک باره در جشنواره فجر 98 همگان را سوپرایز کرد. بر این اساس می توان مغز استخوان را مصداق بارز “مشک آن است که خود ببوید” دانست.

مغز استخوان، فیلمی دردناک است که به گفته بینندگانش، به نهایت مغز استخوان مخطابینش را به درد می آورد. روایتی از یکی از شاهدین این فیلم از خط داستانی و محتوایی آن به این ترتیب است:

فیلم با شروعی جالب استارت می‌خورد: ماشینی از پایین کوه در هوای گرگ و میش به بالا می‌آید و دوربین به آرامی در یک لانگ‌تیک بلند، به چپ پن کرده و کات نمی‌زند تا دو نفر از ماشین پیاده شده که یکی از آنها جواد عزتی است. بهار با بازی پریناز ایزدیار پسرش (پیام بُداغی) دچار سرطان شده و دکترها همه راهها رو رفتن و هیچ راهی برای درمان این بچه غیر از استفاده از بانک خون بند ناف باقی نمونده و این در حالیه که بهار از همسرش جدا شده و با همسر فعلیش حسین بُداغی با بازی بابک حمیدیان زندگی میکنه از طرفی پدر پیام با بازی جوادعزتی به جرم قتل و تجاوز تا یک ماه دیگه اعدام میشه. بهار نهایتا برای به دنیا آوردن بچه جدید مجبور میشه علیرغم میل قلبی خودش و همسرش از همسرش جدابشه تا بتونه با پدر پیام ازدواج کنه و…

>>دریافت لینک قانونی: دانلود فیلم مغز استخوان

معرفی و دانلود فیلم هایی که در جشنواره فجر 98 کولاک کردند!

به باور بسیاری ولی، سوپرایز جشنواره امسال شنای پروانه است. آن ها می گویند که این فیلم متفاوت ترین و جذاب ترین فیلم ساخته شده ای می باشد که می توانست تا این حد مورد توجه قرار بگیرد. فیلم در مهرماه 98 و در جنوب تهران به وسیله محمد کارت و با کمک رسول صدرعاملی در نقش تهیه کننده ساخته شده است.

از نکات جالب توجه شنای پروانه بازی امیر اقایی در نقشی کاملا متفاوت و یک شخصیت لات منش و به اصطلاح گنده لات محله می باشد.

به جز امیر آقایی، سایر هنرپیشه های شنای پروانه بدین ترتیب می باشند: جواد عزتی, طناز طباطبایی, مه لقا باقری, پانته آ بهرام, علی شادمان.

خلاصه داستان این فیلم نیز یک جمله بسیار کوتاه و متخصر می باشد: “در جنوب شهر، شنای پروانه توفان به پا می کند.”

>> دریافت لینک قانونی: دانلود فیلم شنای پروانه

معرفی و دانلود فیلم هایی که در جشنواره فجر 98 کولاک کردند!

دوزیست در ادامه همکاری های سعید خانی (تهیه کننده) و برزو نیک نژاد (نویسنده و کارگردان) می باشد. فیلم هایی مانند زاپاس، لونه زنبور و…. به همین منوال بودند و باید دوزیست را هم فیلم طنز و کمدی خوش ساختی در همین مدیوم دانست.

فیلمبرداری دوزیست در فروردین ماه سال 97 با بازیگرانی چون جواد عزتی ، هادی حجازی فر، ستاره پسیانی، مجید نوروزی، لیلی فرهاد پوری با معرفی؛ الهام اخوان و پژمان جمشیدی، مانی حقیقی و سعید پورصمیمی ساخته شده است و راه درازی را جشنواره طی کرده و تا اکران عمومی که زمان طبعا بیشتر خواهد شد.

در خلاصه داستان دوزیست می خوانیم که: “حمید: دوزیسته دیگه، نره زیر آب که، میره زیر دست و پا له میشه.”

>> دریافت لینک قانونی: سرچ در سابت کول دانلود

معرفی و دانلود فیلم هایی که در جشنواره فجر 98 کولاک کردند!

درخت گردو عنوان فیلمی دیگر حاضر در جشنواره فیلم فجر 98 با بازی پیمان معادی, مینا ساداتی و مهران مدیری و با تهیه کنندگی: مصطفا احمدی و کارگردانی: محمدحسین مهدویان می باشد.

داستان این فیلم سینمایی در ۳ مقطع تاریخ معاصر به تصویر کشیده شده است که براساس روش کار این کارگردان، به احتمال بسیار شاهد ۳ نوع فیلمبرداری در «درخت گردو» خواهیم بود؛ این فیلم سینمایی برگرفته از یک داستان واقعی است و ماجرایی را در کنار بمباران شیمیایی سردشت به تصویر می‌کشد. با توجه به اینکه بمباران سردشت در سال ۱۳۶۶ رخ داده است، نقطه آغاز روایت در دهه ۶۰ است و پس از آن دو دوره تاریخی دیگر در دهه ۸۰ و دهه ۹۰ خواهیم بود.

>>دریافت لینک قانونی: سرچ در سابت کول دانلود

معرفی و دانلود فیلم هایی که در جشنواره فجر 98 کولاک کردند!

فیلم آبادان یازده 60 با بازی علیرضا کمالی, حسن معجونی, شبنم گودرزی, حمیدرضا محمدی, ویدا جوان, نادر سلیمانی، تهیه کنندگی: حسن کلامی، نویسنده و کارگردان: مهرداد خوشبخت نیز از جمله فیلم های حاضر در جشنواره بود.

>> دریافت لینک قانونی: سرچ در سابت کول دانلود

اگر دقت کنید در 3 فیلم از این 6 فیلم ، جواد عزتی حضور داشته است. جواد عزتی همچنین در سال گذشته عنوان پر فروش ترین بازیگر را هم به خود اختصاص داد. فیلم های که وی بازی کرده بود بیشترین میزان فروش را داشتند. عنوانی که تا پیش از این در اختیار رضا عطاران بود.