Menu

تریلر بازی Corruption 2029 منتشر شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt بازی Mutant Year Zero: Road to Eden که در سال 2018 برای PS4، ایکس باکس وان و PC منتشر شد، یک بازی استراتژی خوب تلقی شد که توسط استودیو The Bearded Ladies ساخته شد و انتشار آن به عهده‌ی شرکت Funcom بود. در حالی که شرکت Funcom پس از انتشار این بازی مشغول کار کردن روی دو مجموعه Conan و Dune بود، مشخص شده است که استودیو The Bearded Ladies سرگرم ساخت بازی Corruption 2029 بوده که حالا با انتشار یک تریلر معرفی شده است.

بازی Corruption 2029 نیز درست مانند بازی Mutant Year Zero: Road to Eden، در سبک استراتژی تاکتیکی و در محیطی آخرالزمانی ساخته شده که اگرچه یک آی‌پی جدید محسوب می‌شود، اما از مجموعه‌هایی مانند XCOM و Terminator به‌نحوی الهام گرفته است. در این بازی کشور آمریکا توسط گروهی از موجودات ناشناس تسخیر شده است و تمرکز بازی روی مخفی‌کاری قرار داده شده است و شما باید قبل از انجام هرگونه حمله، به‌خوبی محیط را بررسی کنید و تنها در صورت نیاز اقدام کنید. تریلر بازی استراتژی Corruption 2029 را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

دانلود SD – دانلود HD

تاریخ انتشار بازی Corruption 2029 در 17 فوریه 2020 (28 بهمن 98) اعلام شده که قرار است به‌قیمت 19.95 دلار و به‌صورت انحصاری تا تاریخ نامعلومی در فروشگاه اپیک گیمز عرضه شود. در حال حاضر استودیوی سازنده صحبتی از انتشار بازی در فروشگاه استیم نکرده است.