Menu

سیزن پس بازی Lego DC Super-Villains محتوایی از فیلم‌های آینده DC را شامل می‌شود

عنوان لگویی جدید شرکت Warner Bros با نام Lego DC Super-Villains قرار است شخصیت‌های منفی بزرگ DC را به عنوان کارکترهای اصلی خود داشته باشد و شامل محتوای پس از عرضه بسیاری خواهد شد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Dualshockers، به تازگی شرکت Warner Bros. Interactive Entertainment سیزن پس بازی Lego DC Super-Villains را معرفی کرد، که شامل 6 بسته مرحله و 4 بسته کارکتر جدید خواهد شد که بر اساس فیلم‌ها و سریال‌های آینده DC خواهند بود.

دو مورد از این پک‌های فیلم بر اساس فیلم Aquaman و دو مورد دیگر بر اساس دنیای فیلم Shazam خواهد بود که هر دو فیلم قرار است در تاریخ مشخص شده اکران شوند.

همچنین پک کارکترهای جدید که شامل قهرمانان و کارکترهای منفی جدید می‌شود، قرار است شامل کارکترهایی از سریال‌های Legends of Tomorrow، Arrow، The Flash، Supergirl و Black Lightning باشد که عالی به نظر می‌رسد. دو لول پک یا بسته مراحل جدید دیگر باقی می‌ماند که یکی در مورد دنیای Young Justice و دیگری که بسیار نوستاژیک و قدیمی جلوه می‌کند، قرار است محتویاتی از سری انیمیشن زیبای Batman: The Animated Series را شامل شود.

سیزن پک مذکور قرار است همراه با نسخه Deluxe بازی عرضه شود، که نسخه فیزیکی آن شامل یک مینی لگوی Lex Luthor Super Man که در نسخه فیزیکی و نسخه دیجیتالی آن شامل یک پک یا بسته کارکتر بر اساس دنیای تاریک و وحشتناک Young Justice Dark خواهد بود.

نسخه Deluxe Edition بازی با قیمت $74.99 و سیزن پس بازی به تنهایی با قیمت $14.99 فروش خواهد رفت.

Lego DC Super-Villainsدر تاریخ 16 اکتبر مصادف با سه‌شنبه، ۲۴ مهر ۱۳۹۷ بر روی Xbox One، PC، PS4 و Nintendo Switch عرضه خواهد شد.