Menu

دانلود تماشایی ترین سریال‌های زمستان ۹۸ (آقازاده، هم گناه و موچین)

به گزارش وبسایت کول دانلود، سه سریال جدید و جذاب آقازاده، هم گناه و موچین در زمستان امسال قرار است که مهمان خانه های مخاطبین بشوند. در این پست به معرفی و شرح کوتاهی از این سه اثر خواهیم پرداخت و همچنین در انتهای هر نوشتار لینک دانلود هر فیلم را از سایت کول دانلود برای شما مهیا کرده ایم. تمامی آثار این سایت با ترافیک مصرفی و حجم دانلود نیم بها برای شما کاربران گرامی محاسبه خواهد شد.

آقازاده را به جد می توان مهم ترین سریال زمستان 98 دانست. تقریبا همگی منتقدین بر این ادعا اتفاق نظر دارند که آقازاده را باید به عنوان قوی ترین و پرمحتوا ترین سریال زمستان امسال تلقی کرد و جدی گرفت چرا که پتانسیل های بسیاری برای جذب مخاطبین دارد.

قصه آقازاده به وسیله حامد عنقا به رشته تحریر در آمده است. نویسنده ای که ظاهرا به خوبی نبض مخاطبین را می شناسد، چرا که تا کنون هر داستانی نوشته است بسیار مورد توجه قرار گرفته است، از سریال قلب یخی 15 سال پیش گرفته تا سریال پدر که همین سال قبل از شبکه 2 سیما پخش می شد.

بهرنگ توفیقی در حالی کارگردانی این سریال را پذیرفته است که کاملا با دست پر پا به میدان گذاشته است، چرا که پس از یک انتخاب هوشمندانه در گزینش یک فیلمنامه نویس موفق به نام حامد عنقا، کستینگ بسیار پرمهره و سنگین وزنی را هم در دست گرفته است. ستارگانی همچو: نیکی کریمی, امین حیایی, ثریا قاسمی ,امیر آقایی, امین تارخ, مهدی سلطانی, لعیا زنگنه, کامبیز دیرباز, جمشید هاشم پور, سینا مهراد, سامیه لک, دیبا زاهدی.

شما می تونید این سریال بسیار زیبا که همگان مدت زمان زیادی در انتظار آن بوده اند را از لینک زیر دانلود نمایید. لازم به ذکر است که تمامی فیلم های و سریال ها با ترافیک و حجم دانلودی نیم بها (50% تخفیف) برای شما کاربران عزیز محاسبه خواهد شد

دانلود قانونی این اثر: دانلود سریال آقازاده


مصطفی کیایی که سال هاست در ژانر طنز و کمدی و آن هم در قالب فیلم سینمایی فعالیت می کند و همواره هم فیلم های پرفروشی را روی پرده داشته، از بارکد و چهارراه استانبول گرفته تا همین مطرب که امروز رکورددار فروش هم هست. ولی این کارگردان موفق این بار تغییر رویه داده و رو به کارهای جدی آورده تا این بار شانس خود را با "هم گناه" در مدیوم نمایش خانگی محک بزند. فیلمنامه این سریال را محسن و علی کوچکی به طور مشترک نوشته اند.

در لیست بازیگران سریال هم گناه به انبوهی از ستاره های مشهور برمی خوریم که به طور قطارگونه در پشت همدیگر به صف شده اند: پرویز پرستویی, مهتاب کرامتی, مهدی پاکدل, محسن کیایی, هنگامه قاضیانی, حبیب رضایی, رویا تیموریان, مسعود رایگان, شاهرخ فروتیان, افسانه چهره آزاد, پدرام شریفی, روشنک گرامی، احسان کرمی، حسین امیدی، سوگل خلیق و مارال بنی آدم, علی باقری، فروغ قجابگلو، شیرین اسماعیلی، فرانک کلانتر، محمد اعلایی، محمدرسول صفری، محمد موحدنیا و آی‌تک جاویدنژاد, ساقی حاجی‌پور.

شما می توانید از لینک زیر به لینک دانلود سریال جذاب و تماشایی هم گناه دسترسی داشته باشید:

دانلود قانونی این سریال: دانلود سریال هم گناه


موچین یک سریال سراسر طنز و با بازیگران مختص کارهای کمدی ساخته شده است. به طور جدی میشه گفت که امسال پس از سریال سال های دور از خانه شاهد هیچ سریال کمدی نبودیم. کارگردانی این اثر با حسین تبریزی بوده و همچنین تهیه کنندگی نیز برعهده میثم آهنگری می باشد.

مرجانه گلچین, علی صادقی, امیر نوری, حمید لولایی, زهرا جهرمی, عباس جمشیدی فر, مهران رجبی, رابعه اسکویی, شهره لرستانی, آشا محرابی، در حالی بازیگران سریال موچین را تشکیل داده اند که در خلاصه داستان عاشقانه آن می خوانیم: انصاف نیست که دنیای ما آن قدر کوچک باشد که آدم‌های تکراری را روزی 100 بار ببینیم و آن قدر بزرگ باشد که نتوانیم آن کسی را که دوست داریم حتی یک بار ببینیم… .

دریافت قانونی این اثر: دانلود سریال موچین

سریال قورباغه نیز عنوان جدیدترین کاری ست که در بهار 99 پخش خواهد شد. کارگردانی این سریال با هومن سیدی و همچنین بازیگران آن به این ترتیب است: نوید محمدزاده, صابر ابر, سحر دولتشاهی, هومن سیدی ، نوید پورفرج و فرشته حسینی.

در خلاصه داستان قورباغه می خوانیم که: دنیا براى من جاى کوچیکىه. بعضى اوقات فکر مى‌کنم دارم خفه مى‌شم. احساس مى‌کنم همه جا بسته است و من نمى‌تونم نفس بکشم.