Menu

فروش عنوان Code Vein به بیش از یک میلیون نسخه در جهان رسید

به گزارش پردیس‌گیم و به‌نقل از gamingbolt هر چند استودیو Bandai Namco بازی Code Vein را با تاخیر نسبتاً قابل توجهی ارایه کرد، اما در نهایت به تحسین منتقدین موجب شد و این عامل نیز در فروش خوب این بازی تاثیر‌گذار بود. این ناشر اخیراً تأیید کرده است که بیش از یک میلیون نسخه از عنوان RPG خود را در سراسر جهان فروخته شده است.

بازی Code Vein در دنیای پساآخرالزمانی خون آشام مانند پیگیری می‌شود، این بازی عناصر ژانر Souls را با سری God Eater مخلوط می‌کند. در کنار انواع مختلف سلاح، می‌توان با یک شریک هوش مصنوعی نیز به مبارزات رفت، کلاس‌های مختلف یا "Blood Codes" را برای سبکهای مختلف انتخاب کرده و از تواناییهایی به نام Gifts (هدیه) استفاده کرد. روایت داستانی این بازی نیز علی‌رغم برخی از قطعه‌های انیمه‌های معمولی، نسبتاً درگیر کننده است.

Code Vein

عنوان Code Vein در حال حاضر برای Xbox One ،PS4 و PC با محتوای بیشتر در Season Pass ارائه شده است. اولین مورد بخش‌های الحاقی جدید Hellfire Knight است که هم اکنون در دسترس است و رئیس سخت و جدیدی را با چالش های مختلف برای تکمیل سلاح‌های جدید و لباس‌های جایگزین به محتویات آن اضافه می‌کند. دو بسته DLC دیگر نیز در اوایل سال 2020 پیش بینی می‌شود، بنابراین برای اطلاعات بیشتر پردیس‌گیم را دنبال کنید.