Menu

شایعه: نسخه‌ی جدید Ratchet and Clank یکی از عناوین انحصاری هنگام عرضه‌ی کنسول PS5 می‌باشد

تا پیش از عرضه‌ی Marvel's Spiderman نسخه‌ی بازسازی Ratchet & Clank موفق‌ترین ساخته‌ی استودیوی Insomniac Games محسوب‌ می‌گردید. از زمان خرید اینسامنیک توسط سونی، این غول ژاپنی صراحتا اعلام کرده است که این توسعه‌دهنده، آینده‌ی روشنی پیش روی خود دارد؛ آینده‌‌ای که بر روی پلتفرم PS5 رقم می‌خورد.

حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Pushsquare، مدتی است که مجری پادکست Sacred Symbols "کالین موریارتی"(Colin Moriarty) به وجود Ratchet and Clank جدید اشاره می‌کند، اما با توجه به اینکه طی این مدت سونی از آن رونمایی نکرده است، احتمالا این بازی به عنوان یکی از بازی‌های انحصاری زمان عرضه‌ی PS5 در نظر گرفته شده است. موریارتی در پادکست خود گفت:"فکر می‌کنم قرار است تا یک بازی زمان عرضه باشد، منظورم Ratchet and Clank جدید است که مدت زمان زیادی است توسط اینسامنیک گیمز در دست توسعه است."

این شایعه منطقی به نظر می‌رسد. Ratchet and Clank نه تنها یک سری بازی محبوب می‌باشد، همچنین پتانسل نمایش قدرت کنسول نسل نهمی سونی را نیز دارد. همچنین، این فرنچایز شامل کارکترهای محبوبی است که سونی می‌تواند در بازاریابی PS5 از آن‌ها استفاده کند. دیدگاه شما در این مورد چیست؟