Menu

عنوان Cyberpunk 2077 ممکن است برای سوئیچ منتشر نشود + وجود 75 داستان خیابانی

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers عنوان Cyberpunk 2077 ممکن است برای نینتندو سوئیچ خیلی سنگین باشد و طبق مصاحبه‌ای که با John Mamais انجام شده ممکن است حدود 75 داستان خیابانی را شامل شود.

آی پی بزرگ بعدی CD Projekt Red یعنی بازی Cyberpunk 2077، به نظر می‌رسد که برای اجرا بر روی کنسول سوئیچ خیلی سنیگین باشد، حداقل این چیزی است که جان مامیس (John Mamais)، رئیس استودیوی "Krakow "در مصاحبه ای با OnMSFT اعلام کرد.

وی در سؤالی درباره‌ی برنامه‌های مربوط به ورود Cyberpunk 2077 به کنسول نینتندو سوئیچ پاسخ می‌دهد: "من نمی دانم که آیا Cyberpunk 2077 روی نینتندو سوئیچ کار کند یا خیر." این بازی ممکن است خیلی سنگین باشد. او توضیح می دهد:

"در مورد Witcher 3 نیز ما فکر می‌کردیم برای سوئیچ سنگین است ولی به‌طریقی بلاخره آن‌را انجام دادیم"

ما در آستانه دیدن نسل بعدی کنسول‌ها هستیم که گمان می‌رود قدرت و کارایی بیشتری را بهمراه خواهند داشت. در مصاحبه، Mamais توضیح داده است "ما روی نسل فعلی تمرکز می کنیم." به این معنی که این بازی قادر خواهد بود در 4K Ultra HD در Xbox One X اجرا شود، اما هر چه بازی‌های نسل بعدی قادر به انجام آن باشد، نگرانی برای CD Projekt Red در حال حاضر نیست.

CYBERPUNK 2077

مطمئناً تردید در اینکه این بازی روی Switch کار کند وجود دارد و با در نظر گرفتن اندازه فرض شده دنیای بازی تعجب آور نیست. ما هنوز مطمئن نیستیم. وقتی از وی درباره مدت زمان تخمین زده بازی پرسیده می‌شود پاسخ می دهد:

"بیان مدت زمان کمی پیچیده است، چگونه می توانیم آن را تشخیص دهیم؟ به ویژه هنگامی که دنیای آزاد و محتوای زیادی وجود دارد. "

همچنین وی اشاره می‌کند که 15 نفر در تلاش هستند که در دنیای آزاد بازی پراکنده شوند، او همچنین وجود لایه‌هایی را توصیف می‌کند. "یک لایه منفعل وجود دارد که فروشندگان هستند، سپس STSs‌ها و داستان‌های خیابانی". فکر می کنم حدود 75 داستان خیابانی وجود دارد، فعالیت‌های جزئی نیز وجود دارد. وی توضیح می‌دهد که داستان‌های خیابانی چیست و گفت که آنها مانند کارهای کوچک هستند، داستان وجود دارد اما مانند سکانس‌های داستان‌پردازی پیشرفته سینمایی نیستند بلکه راهی برای کشف جهان و پیدا کردن سطح شخصیت شما هستند.

عنوان Cyberpunk 2077 قرار است در اواسط سال جاری میلادی در تاریخ 17 سپتامبر 2020 (27 شهریور 99)، برای Xbox One ،PS4 ،Stadia و PC ارائه شود.