Menu

معرفی مبارزان بازی Granblue Fantasy: Versus + تریلر

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers عنوان Granblue Fantasy: Versus یک تریلر اعلان تاریخ رسمی و نمایشی از شخصیت‌های قابل دسترسی در بازی را به نمایش گذاشت. این تریلر نمایشی از تمام مبارزان این مجموعه و گیم پلی دیوانه کننده‌ی آن میدهد و همچنین یک سورپرایز را نیز در آن آشکار می‌سازد. همچنین این بازی یک دوبله انگلیسی قدرتمند خواهد داشت. صداهای کار شده بسیار عالی است و صدای هر شخصیت به خوبی ضبط شده :

دانلود SD – دانلود HD

جالب اینجاست که Granblue Fantasy: Versus در تاریخ 3 مارس (13 اسفند) منتشر می‌شود، یعنی همان روزی که Final Fantasy VII: Remake قرار بود منتشر شود، البته قبل از بازگشت این بازی به تاریخ 10 آوریل (22 فروردین). نمی‌دانیم که آیا این مسیله عمدی و مربوط به توسعه و ناشر بوده است یا نه؟اگر علاقه دارید جزییات بیشتری از بازی را ببینید، می توانید تصاویر جدید را که حاوی آرت‌بوک و بسته‌بندی محصول می‌شود را در اینجا ببینید :

نسخه غربی Premium Edition بهمراه نسخه استاندارد این بازی هم اکنون برای پیش‌خرید در سایت آمازون موجود است.

Granblue Fantasy: Versus

شرکت XSEED همچنین تایید کرد که بازیکنان کد دانلود برای نسخه‌های مرورگر وب و موبایلی را نیز دریافت خواهند کرد.

عنوان Granblue Fantasy Versus که توسط Arc System Works ساخته شده است، شخصیت‌های موردعلاقه و دوست داشتنی شما را از بازی موبایل، در بازی سنتی مبارزه‌ای خودش قرار می‌دهد. از آنجا که این استودیو بازی‌های مبارزه‌ای مانند Guilty Gear Xrd و Dragon Ball FighterZ را توسعه داده است، اخیراً شخصیت‌های دیگری همچون Zeta و Vaseraga و Ferry Spirit Maiden نیز برای این عنوان آشکار شده‌اند. Granblue Fantasy Versus دارای تصاویری خارق العاده است که گویی مستقیم از یک انیمه آمده‌اند.

در خبرهای جالب دیگر، تیمی که بر روی عنوان دیگری از این فرنچایز یعنی Granblue Fantasy: Relink کار می‌کند، مشغول و همچنان این عنوان نیز در حال رشد است.