Menu

معرفی 50 بازی مورد انتظار در سال 2020

سال جدید میلادی از راه رسیده و به همراه آن نوید بازی‌های جدید و حتی کنسول‌های جدید نیز می‌رسد. بسیاری از بازی‌ها در سال 2020 ارائه می‌شوند که هنوز اعلام نشده اند یا پنجره انتشار آنها بصورت رسمی مشخص نشده است. اما از همین حالا، 50 بازی (به ترتیب حروف الفبا) در اینجا آورده شده است که از دیدن آنها بسیار هیجان زده ایم.

لازم به ذکر است که برخی از بازی‌های بزرگ با اسمی وجود دارند که فعلا آن‌ها را می‌شناسیم، اما ممکن است برای سال 2020 مورد تأیید قرار نگرفته باشند، از جمله آنها می توان بهAtomic Heart ،Babylon's Fall ، Biomutant،Diablo 4، و Overwatch 2 اشاره کرد. همچنین از فرنچایزهای ورزشی و بازیهایی که در حال حاضر در دسترس هستند و در موعد دسترسی قابل پخش و اجرا هستند، صرف‌نظر کردیم.

"لطفاً بازیهایی را که احساس می کنید جا‌انداخته‌ایم، در قسمت نظرات اضافه کنید."
12 MINUTES
12 MINUTES
مردی درِ روبروی خود را باز می‌کند تا یک پلیس پیدا کند. پلیس این مرد را به قتل می‌رساند و همسر این مرد را به قتل متهم می‌کند. به لحظه ای برگردید که مرد در را باز کرد و بار دیگر برگردید به همان سناریو و دوباره و دوباره و دوباره بازی را مجددا اجرا کنید.بازی ماجراجویی 12 دقیقه به سبک Overhead-view (دید از بالا)، از توسعه دهنده ایندی Luis Antonio، در سال 2020 برای PC و Xbox One منتشر می‌شود. این بازی توسط Annapurna منتشر شده است که در بازی‌های به سبک indie رکورد خوبی دارد، از جمله آن‌ها می‌توان به what remains of edith finch ،Gorogoa ،Donut County و Outer Wilds اشاره کرد.
ANIMAL CROSSING: NEW HORIZONS
Animal Crossing: New Horizons  | Nintendo
بازی مورد انتظار Animal Crossing نینتندو با دوست قدیمی ما Nook آغاز می‌شود که در یک جزیره متروک است. شخصیت ایجاد شده توسط بازیکن با جستجوی منابع، انجام کارهای مختلف، دعوت از دوستان وغیره یک فصل جدید را آغاز می‌کند. Animal Crossing: New Horizons ویژگی‌های شخصی‌سازی این فرانچایز را گسترش می‌دهد. از جمله آن، رنگ پوست را می توان در هر زمان از بازی تغییر داد، همینطور شخصیت‌های خنثی جنسیتی نیز در دسترس هستند. خبرهای خوب: ایزابل نیز در این بازی قرار دارد.این بازی در تاریخ 20 مارس (1 فروردین) در دسترس همگان قرار می‌گیرد.
BLEEDING EDGE
BLEEDING EDGE
بازی Bleeding Edge جدیدترین بازی از Ninja Theory است، یکی از شش استودیویی که توسط مایکروسافت در سال 2018 ساخته شد تا ساخت بازی های Xbox و PC را انجام دهد. Ninja Theory همان استودیوی سازنده‌ی عناوین خوب و مشهور شامل Hellblade: Senua Sacrifice و DmC: Devil May Cry است. بازی جدید یک عنوان چند نفره melee-based است که در آن تیم های مبارزه به صورت سر به سر (head-to-head) در نبردهای 4 در مقابل 4 به نمایش می‌پردازند و دارای یک سری سلاح‌های خاص نیز هستند. این بازی در 24 مارس (5 فروردین) منتشر می‌شود.
CARRION
CARRION
عنوان Carrion یک بازی ترسناک است که در آن با یک هیولا همبازی می‌شوید. این یک بازی metroidvania (مترویدوینیا) است که در آن شما می توانید نقش یک هیولا را داشته باشید که از اتاقی به اتاق دیگر حرکت می‌کند، دانشمندان را می‌خورد و رشد می‌کند. این بازی در سال 2020 برای Xbox One و PC از طریق فروشگاه Steam وارد بازار می شود.
CRUSADER KINGS 3
CRUSADER KINGS 3

قسمت بعدی فرانچایز سبک استراتژی استودیو Paradox Interactive سال آینده برای رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. یک بار دیگر بازیکنان با ساختن یک سلسله قرون وسطایی برنامه ریزی و استراتژی می‌کنند.این بار، نقشه بازی چهار برابر دقیق تر از نقشه در نسخه‌های Crusader Kings 2 و 3Dوعده داده شده. CRUSADER KINGS 3 از دوره زمانی وایکینگ ها تا فتح عثمانی و استانبول صورت می‌گیرد. رهبران می‌توانند مانند دنیای قرون وسطایی، شاخه‌های افسانه‌ای از سلسله خود ایجاد كنند که معمولاً از طریق مذاكرات ازدواج و جایگذاری یک کودک محبوب صورت می‌گیرد.

CYBERPUNK 2077
CYBERPUNK 2077
مدت‌هاس منتظر این یکی هستیم؛ اولین تریلر آن در سال 2013 به نمایش درآمد. توسعه یافته توسط CD Projekt Red، تیم ارایه دهنده Witcher 3، این عنوان یک داستان روشن از حرص، فن آوری و فریب است. این بازی first-person در یک کلان‌شهر آینده اجرا می‌شود که توسط جناح‌های مختلف شرکت‌های نظامی و باندهای جنایتکار اداره می‌شود. ستاره‌ی آن یک سرباز مزدور با قابلیت کاستومایز و ارتقا توانایی‌های مبارزه است. CYBERPUNK 2077 در تاریخ 17 سپتامبر (27 شهریور)‌ برای Google Stadia ،PlayStation 4 ، PC و Xbox One منتشر می‌شود.
THE DARK PICTURES ANTHOLOGY: LITTLE HOPE
THE DARK PICTURES ANTHOLOGY: LITTLE HOPE
ساخت این بازی توسط Supermassive Games و Bandai Namco منتشر شده،The Dark Pictures Anthology: Little Hope دومین سری ترسناک تعاملی بعد از Man of Medan در سال 2019 است. داستان این بازی در یک شهر کوچک شبه‌زده شروع می‌شود، بازی دارای محتوای ترسناک از جمله عروسک عجیب وغریب و مخلوقات پنجه‌داری است که در سایه‌ها پنهان شده و آماده حمله به افراد وحشت زده است.این بازی برای PlayStation 4 ،PC و Xbox One منتشر می شود.
DOOM ETERNAL
DOOM ETERNAL
دنباله Bethesda و id Software برای ریبوت مجذوب فرانچایز شوتر 2016، با هدف سرعت بیشتر و مبارزات روانی بیشتر است. این داستان شامل بازگشت Doom Slayer به زمین است تا نژاد بشر را از انبوهی هیولا نجات دهد. این بازی همچنین شامل یک حالت Invasion Mode است که به بازیکنان اجازه می دهد شخص دیگری را به عنوان شیاطین قابل بازی وارد بازی شخص دیگری کنند، این ویژگی به زودی و بعد از ارایه Doom Eternal در تاریخ 20 مارس (1 فروردین) به صورت یک بروزرسانی رایگان در دسترس خواهد بود. در همان فروردین ماه نیز این بازی برای Xbox One و Nintendo Switch ارایه می‌شود.
DREAMS
DREAMS
استودیو Media Molecules بازی DREAMS را شبیه سری بازی‌های Little Big Planet بسیار دوست داشتنی که توسط توسعه دهنده انگلستانی برای پلی استیشن 3 ایجاد کرده بودند ساخته شده ولی اینبار بصورت یک کمپین single-player به نویسندگی Media Molecule. بازی DREAMS مجموعه گسترده‌ای از ابزارهای مختلف برای طراحان بازیهای نوپا ارائه می‌دهد. اما بازی‌های Little Big Planet به یک دید 2.5 بعدی و پیمایش محدود روبرو می‌شدند، Dreams اما در پلی استیشن 4 به شما این امکان را می دهد تا بصورت سه بعدی کامل آن را بسازید و به طور گسترده‌ای امکانات و پیچیدگی‌های ممکن را افزایش بدهید. نسخه محدودی از این بازی در اوایل ماه آوریل (فروردین) سال 2019 در دسترس قرار گرفت و مورد توجه کاربران قرار گرفت، نسخه کامل این بازی در 14 فوریه (25 بهمن) برای پلی استیشن 4 تنظیم شده است.
DYING LIGHT 2
DYING LIGHT 2
استودیو Techland’s بازی Dying Light 2 را با گیم پلی اکشن پارکور اول شخص، با تمرکز بر سرعت و مهارت می‌سازد. بار دیگر، شخصیت اصلی بازی هاردی باید در پشت بام‌ها جهش کند و سعی کنند از درگیری مستقیم با زامبی‌ها جلوگیری کنند. در این زمینه هم موارد مفیدی مانند قلاب و پاراگلایدر می‌توانند کمک کنند. مکان مبتنی بر شهر (city-based) به گونه‌ای ساخته شده ‌است که ارتفاع بالاتر، از طبقات پایین‌تر خطرناک‌تر است. Dying Light 2 در نیمه اول سال 2020 برای PlayStation 4، رایانه‌های شخصی و Xbox One عرضه می شود.
EMPIRE OF SIN
EMPIRE OF SIN
عنوان Empire of Sin شرکت Paradox، توسط Romero Games ساخته شده، یک بازی استراتژی مبارزه‌ای مبتنی بر XCOM است که در شیکاگو در دوران ممنوعیت تنظیم شده است و بازیکنان نقش گانگسترهایی را بازی می‌کنند که برای قلمرو رقابت می‌کنند. این، یک بازی با نمای overhead است که در آن بازیکنان سعی می‌کنند با بیرون راندن دشمنان در جنگ، استفاده از واحدها و پوشش‌های مناسب، محل فروش مشروبات قاچاق و فاحشه خانه‌ها را با پیشی‌گرفتن از دشمنان به دست بگیرند. همچنین یک عنصر روایت وجود دارد که در آن رقبا می‌توانند مجذوب و یا وادار به ایجاد امتیاز از طریق درخت‌های گفتگو شوند. Empire of Sin برای Nintendo Switch ،PlayStation 4 ،PC و Xbox One منتشر می‌شود.
FINAL FANTASY 7 REMAKE
FINAL FANTASY 7 REMAKE
اگرچه Final Fantasy 7 Remake یکی از بزرگترین RPG های همه زمانهاست، ولی نسخه بازسازی آن نیز دارای ویژگی‌های جدیدی است، از جمله بازسازی کامل گرافیکی و یک سیستم مبارزه realtime (اگرچه یک سیستم مبتنی بر نوبت کلاسیک نیز در دسترس خواهد بود). این بازی در 3 مارس (13 اسفند) برای پلی استیشن 4 منتشر می‌شود.
GEARS TACTICS
GEARS TACTICS
بازی استراتژی turn-based (مبتنی بر نوبت) مایکروسافت برای اولین بار در کنفرانس مطبوعاتی E3 2018 نمایش داده شد. این بازی توسط The Coalition به همراه Splash Damage توسعه یافته، این یک بازی تک نفره است که 12 سال قبل از Gears of War اصلی انجام می‌شود. در قسمت های ابتدایی Locust Wars، بازی دارای یک داستان مبتنی بر شخصیت (character-based) و همچنین اکشن اول شخص است. در کنار تریلر جدیدی که در ماه دسامبر (آذر 98) منتشر شد، مایکروسافت اعلام کرد که GEARS TACTICS در تاریخ 27 آوریل (8 اردیبهشت) در رایانه‌های شخصی و Xbox One منتشر خواهد شد.
GHOST RUNNER
GHOST RUNNER
بازی Ghost runner به نظر می‌رسد که یک مجموعه به سبک علمی‌تخیلی است که در یک برج مجتمع بسیار پیچیده قرار دارد، ترکیبی ازparkour با سرعت زیاد و مخفی‌کاری اول شخص است. این بازیکن باید بین دنیای واقعی و واقعیت سایبری، جایی که دشمنان بیشتری در انتظار آن هستند، با استفاده از تسلیحات و تفنگ‌ها روبرو شود. این نسخه از بازی برای پلی استیشن ۴، PC و Xbox One در تابستان منتشر خواهد شد.
GHOST OF TSUSHIMA
GHOST OF TSUSHIMA
محصولات Sucker Punch بیشتر با سری بازی‌های اکشن مشهور شناخته شده‌اند. Ghost of Tsushima اولین بازی با ملکیت توسعه دهنده‌های سونی از سال 2014 است و به نظر بسیار زیبا می‌رسد. این عنوان بصورت openworld در ژاپن قرون وسطایی در جریان است، این بازی یک مخفی‌کاری / مبارزه ای سوم شخص است که دارای سلاح‌های دوره سامورایی و همچنین وسایل جالب مانند بمب های دودزا و شعله‌های پرتابی است. این بازی نیز قرار است در تابستان آینده برای PlayStation 4 منتشر شود.
GODFALL
Godfall
اولین نمایش The Game Awards امسال، Godfall بود. این اولین بازی است که برای پلی استیشن 5 تأیید شده است و قرار است در اواخر سال 2020 برای کنسول جدید سونی ارایه شود. این بازی توسط Counterplay Games توسعه و توسط Gearbox منتشر می‌شود، این بازی یک gothic-look سوم شخصِ looter-slasher با تأکید بر حالت چند نفره (multiplayer) است و همچنین این بازی علاوه بر PS5، از طریق فروشگاه Epic Games نیز برای رایانه‌های شخصی ارایه می‌شود.
GODS AND MONSTERS
GODS AND MONSTERS
از علف‌زار‌های درخشان و افسانه‌ای گرفته تا صورت اِلف ‌گونه شخصیت اصلی داستان، این بازی جدید Ubisoft’s یعنی Gods & Monsters بسیار شبیه به بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild است. این بازی که توسط تیم توسعه Assassin’s Creed Odyssey ساخته شده است، به سبک RPG با طراحی اکتشافی در جزیره‌ای تخیلی انجام می‌شود که توسط شخصیت‌هایی با الهام از افسانه‌های یونان باستان ساخته شده است. این عنوان در اواخر این سال میلادی برای Google Stadia ،Nintendo Switch ،PlayStation 4 ،PC و Xbox One منتشر می‌شود.
GRIFTLANDS
GRIFTLANDS
بازی Griftlands یک RPG از نوع deck-builder از استودیو Klei است، تیمی که در پشت بازی‌های بسیار دوست داشتنی از جمله Don Stare و Oxygen Not بوده است. بازیکنان از کارتهای خود در نبردهایی به سبک مکالمه (conversation-style) استفاده می‌کنند که روایت‌های خاصی را حل می‌کنند،این عنوان در آغاز فروش در انحصار فروشگاه Epic Games برای رایانه‌های شخصی خواهد بود و بصورت early access در فروشگاه Steam قرار خواهد گرفت، این عنولن برای ماه ژوئیه (مرداد) برنامه ریزی شده است.
GROUNDED
GROUNDED
عنوان The Outer Worlds از Obsidian Entertainment یکی از بهترین بازی های نقش آفرینی 12 ماه گذشته است. اما Grounded مسیری متفاوتی را طی می کند. این عنوان یک بازی بقا مشارکتی است. چهار شخصیت، دنیایی پر از مورچه‌ها، ladybugs، کرم شب‌تاب‌ وعنکبوت‌های شکاری را کشف می‌کنند. این عنوان در فصل بهار امسال به‌صورت early access، برای رایانه‌های شخصی و Xbox One منتشر می‌شود.
HALF LIFE: ALYX
HALF LIFE: ALYX
بعد از انتشار Half-Life 2 در سال 2004 آینده Half-Life بیشتر شبیه شوخی ناخوشایندی بود. اطلاعیه‌ای که Valve's در ماه نوامبر (آذر 98) برای Half-Life: Alyx داد، برای آن‌ همه اشتیاق نسخه “Half Life 3” چیز زیادی نبود اما بلاخره خبر خوبی بود. این نسخه VR اختصاصی بین وقایع Half-Life و Half-Life 2 می‌گذرد و داستان بازی شخصیت فرنچایز سری Alyx Vance و Eli را بازگو خواهد کرد، زیرا آنها مقاومت در برابر حمله‌ی نیرو‌های بیگانه معروف به Combine را تشکیل می‌دهند. بازیِ اول شخص اکتشافی، مبارزه‌ای و پازل Valve's، در ماه مارس (8 فروردین) 2020 در فروشگاه Steam منتشر می‌شود و با تمام هدست‌های VR مبتنی بر رایانه سازگار است.
HALO INFINITE
HALO INFINITE
کنسول جدید مایکروسافت در پاییز آینده همراه با "Master Chief" معروف و Halo Infinite ارایه می‌شود که نیروهایش هم‌اکنون جنگ را از دست داده اند. توسعه دهنده 343 Industries نوید یک بازی مبتنی بر اکتشاف آزاد را می‌دهد، ممکن است از قابلیتهای بسیار مبهم سری X در این بازی استفاده شده باشد.
HUMANKIND
HUMANKIND
بازی Humankind که توسط Amplitude توسعه یافته‌، یک بازی استراتژی محور است که بازیکن را مسئول یک تمدن رو به رشد قرار می‌دهد. در حالی که بازیکنان شهرها را مستقر می‌کنند، واحدها را می‌سازند، اکتشاف می‌کنند و می‌جنگند، در طول تاریخ حوزه‌های فرهنگی امپراتوری‌های مختلف را نیز به دست می‌گیرند. این بازی توسط Sega برای PC منتشر می‌شود.
JOURNEY TO THE SAVAGE PLANET
JOURNEY TO THE SAVAGE PLANET
عنوان Journey to the Savage Planet (سفر به سیاره‌ی وحشی) یک بازی عجیب و غریب کمدی اول شخص است که در آن بازیکن یک سیاره بیگانه رنگارنگ را کشف می‌کند. توسعه دهنده بازی، Typhoon Studios به تازگی توسط Google خریداری شده است، بنابراین به احتمال زیاد این تنها پروژه مستقل آن خواهد بود. Savage Planet برای PS4، رایانه‌های شخصی و Xbox One منتشر می شود.
KERBAL SPACE PROGRAM 2
KERBAL SPACE PROGRAM 2
برنامه‌های فوق العاده موفقیت آمیز فضایی Kerbal که در سال 2011 منتشر شده بود در مجموعه اصلی احتمالات ساخت این بازی از نظر بازیکنان، گسترش خواهد یافت. یک بار دیگر، همه چیز در مورد خلق یک برنامه فضایی برای Kerbal سبز کوچک است. این بار، به وعده توسعه دهنده "بخش‌های جدید هیجان انگیز، تصاویری خیره کننده، کولونی ساختمان‌ها ، مسافرت بین‌ستاره‌ای، اضافه کردن مادینگ‌ها وهمینطور بخش چند نفره اضافه شده است. یک تریلر نمایش داده شده در Gamescom در ماه August (شهریور 98) سبک هنری پیشرفته‌ای را برای این بازی نشان داد. بازی KERBAL SPACE PROGRAM 2 در ماه آوریل (8 اردیبهشت) برای رایانه‌های شخصی ارایه می‌شود و در اواخر سال میلادی نیز برای سیستم عامل‌های دیگر منتشر می‌شود.
THE LAST OF US PART 2
THE LAST OF US PART 2
پیگیری‌های طولانی مدت به‌دنبال Naughty Dog بلاخره نشان داد که شخصیت اصلی بازی را "الی" بر عهده دارد. با گذشت پنج سال از وقایع The Last of Us، بازی سرپرست قبلی الی یعنی "جوئل" را خواهد داشت. The Last of Us Part 2 اولین بار در دسامبر سال 2016 در PlayStation Experience سونی رونمایی شد. این یک داستان عشق و انتقام است که در تاریخ 20 مه 2020 (9 خرداد 99) برای PS4 ارایه می‌شود.
THE LEGEND OF ZELDA BREATH OF THE WILD 2
THE LEGEND OF ZELDA BREATH OF THE WILD 2
هر بازی دیگری در این لیست به زودی برای سال 2020 اعلام و ارائه می‌شود. نینتندو هنوز به طور رسمی تأیید نکرده است که آیا Breath of the Wild 2 در سال 2020 ارائه می‌شود، اما ما تمایل داریم این خبر را بدهیم و امیدواریم که در 12 ماه آینده این کار انجام شود. نینتندو در طول E3 تریلری را منتشر کرد که تنها دو دقیقه طول کشید، اما همان کافی بود تا گمانه زنی‌های آنلاین را برانگیزد. می‌دانیم که این بازی در ابتدا به عنوان DLC برای Breath of the Wild برنامه‌ریزی شده بود و با موضوعات روایی آن بازی گره خورده است. نینتندو سابقه تأخیر در بازی‌های Zelda را دارد و مطمئناً برای این یکی عجله نخواهد کرد. اما با آمدن دو کنسول رقیب در سال 2020، احتمالا انگیزه زیادی برای انجام آن دارد.
LITTLE NIGHTMARES 2
LITTLE NIGHTMARES 2
بازی فوق‌العاده پازل گونه و مخفی کاری Little Nightmares در حال ساخت دنباله آن است. در حالی که بازی اول کاملاً روی شخصیت اصلی دخترکی به نام Six تمرکز داشت که تلاش می‌کرد تا از Maw (همان کشتی مرموز) خارج شود، در دنباله این بازی دخترک همراهی کوتاهی با شخصیت جدیدی به نام Mono خواهد داشت. تریلری که در طی Gamescom منتشر شد مکانهای خارج از خانه را بیش از آنچه که در بازی اول دیدیم نشان می‌داد، در قسمت اول این عنوان زمان زیادی را در اتاقهای grimy می‌گذراندیم. Little Nightmares 2 برای Nintendo Switch، PS4، رایانه‌های شخصی و Xbox One منتشر می‌شود.
MARVEL’S AVENGERS
MARVEL’S AVENGERS
تیم Crystal Dynamics که تازه از تلاشهای خود درزمینه reboot بازی Tomb Raider trilogy برگشته است مشغول ساخت نوع دیگری از پروژه ابرقهرمانی است. در این بازی اکشن-ماجراجویی، سانفرانسیسکو مورد حمله قرار گرفته و گروه The Avengers برای نجات آنجا فراخوانده می‌شود . گیمر‌ها شخصیت‌های مورد علاقه خود از جمله Thor، Iron Man، Hulk، Captain America و Black Widow را انتخاب و بازی می‌کنند که هر کدام دارای قدرت‌های خاص خود هستند. این بازی در تاریخ 15 مه (26 اردیبهشت) برای Google Stadia ،PlayStation 4 ، PC و Xbox One منتشر خواهد شد.

MICROSOFT FLIGHT SIMULATOR
MICROSOFT FLIGHT SIMULATOR
یازدهمین قسمت از سری‌های طولانی این بازی (همه چیز به سال 1979 برمی‌گردد) کل سیاره را شبیه سازی می‌کند و از نقشه‌های موتور جستجوی بینگ و سرویس‌های ابری استفاده می‌کند. این بدان معنی است که دارایی‌های درون بازی، شامل 197 میلیون مایل مربع زمین و آب از سیاره ما، بیش از دو میلیون شهر و بیش از 40.000 فرودگاه جداگانه است. تاریخ عرضه Microsoft Flight Simulator هنوز اعلام ‌نشده است، با این حال کیت توسعه نرم‌افزار (SDK) قرار است در ماه مارس (اسفند 98) سال ۲۰۲۰ ارایه شود

.
MINECRAFT DUNGEONS
MINECRAFT DUNGEONS
اکشن-ماجراجویی Mojang یک بازی با نمای بالای‌سر (overhead-view) شبیه به Diablo با شخصیت‌ها و دارایی‌های Minecraft است. بازیکنان به طور تصادفی مناطق ایجاد شده را به تنهایی و یا به عنوان بخشی از یک تیم متشکل از چهار بازیکن بررسی می‌کنند. loot داخل بازی را می توان جمع آوری و برای ارتقاءاتی مانند سلاح، دارو و زره صرف کرد. موارد خوب تصادفی از جمله افزایش سلامت و سایر مواد مصرفی نیز کاهش یافته است. Minecraft Dungeons در ماه آوریل (فروردین ماه) برای سیستم عامل‌های Mac ،Nintendo PlayStation 4 ،PC و Xbox One عرضه می‌شود.
MINUTE OF ISLANDS
MINUTE OF ISLANDS
عنوان Minute of Islands از استودیو Fizbin یک بازی اکتشاف / پازل است که به سبک کتابهای کمیک دوست داشتنی طراحی شده است. در بهار آینده برای رایانه‌های شخصی، Mac و کنسول‌هایی که هنوز نامشان مشخص نیست ارائه می‌شود و با داستان سفر Mo، یک مکانیک ماهر که با تمام انواع ماشین‌های عجیب که نیاز به تعمیر دارند، ظاهر می‌شود.
NEW WORLD
NEW WORLD
بازی چند نفره Amazon Game Studios در یک جزیره عجیب و خطرناک اتفاق می‌افتد. این یک بازی بقا با عناصر اکتشاف، بهره‌برداری از منابع و گسترش قلمرو است. بازیکنان به تیم‌هایی می‌پیوندند که منابع تمیز، ابزارهای دستی و پایگاه‌ها را می‌سازند. آنها سپس برای تصرف قلمرو با سایر تیم‌های بشری و همچنین با دشمنان محیطی می‌جنگند. عنوان New World قرار است در ماه مه (اردیبهشت) برای رایانه‌های شخصی منتشر شود.
NIOH 2
NIOH 2
عنوان Nioh 2 بازی منحصر به فرد PlayStation 4، بصورت انحصاری برای این کنسول در سال 2017 معرفی شد. این بازی توسعه یافته شده توسط تیم Ninja (سازنده بازی‌هایی مانند Dead or Alive و Ninja Gaiden) است، این عنوان یک آر پی ‌جی hack-and-slash چالش برانگیز "masocore" با الهام از Dark Souls است. کاراکتر بازی کاملاً قابلیت شخصی سازی دارد و هم چنین بازیکنان می‌توانند به yokai تبدیل شوند و با دشمنان در یک قلمرو زیرزمینی مبارزه کنند.
NO MORE HEROES 3
NO MORE HEROES 3
استودیو Grasshopper Manufacture’s بازی hack-and-slash ماجراجویی No More Heroes 3 را معرفی کرد. این عنوان برای کنسول نینتندو سوئیچ در سال 2020 در دسترس قرار می‌گیرد و داستان پسری را می‌گوید که با فن‌اوری بیگانه و قدرت‌های رها شده روبرو می‌شود و نمی‌تواند کنترل خود را بدست بگیرد. قاتل قهرمان Travis Touchdown از بازنشستگی بهمراه مبارزانی که برای مقابله با جنگجویان بیگانه آموزش دیده‌اند به نبرد باز‌می‌گردد.
NUTS
NUTS
در بازی NUTS همه چیز در مورد مراقبت از سنجاب‌ها‌ست. بازیکنان به درون یک جنگل از رنگ‌های آبی، سبز، زرد و نارنجی فرو می‌روند. کار آنها، که توسط یک رئیس پشت یک خط تلفنی کارگردانی می‌شود، نصب دوربین‌های مخصوص شب است که حرکات یک خانواده سنجاب را ثبت می‌کند. هر روز بازیکنان فیلم را مرور می‌کنند و دوربین‌ها را به منظور کسب اطلاعات بیشتر چک می‌کنند. همچنین آیتم‌های مفیدی در سراسر جهان بازی پراکنده هستند. این عنوان در سال 2020 در رایانه‌های شخصی و کنسول‌هایی که هنوز نام آن‌ها اعلام نشده است، منتشر می‌شود.
ORI AND THE WILL OF THE WISPS
ORI AND THE WILL OF THE WISPS
عنوان Ori and the Blind Forest در تاریخ 11 مارس (21 اسفند) به Xbox One و PC می‌آید. بازی رنگارنگ و چالش برانگیز Moon Studios دریاره یک موجودی روح‌گونه است که توانایی‌ها وحرکات جدید خود را در کاوش دنیای بازی کسب می‌کند. همچنین این عنوان دارای یک سیستم صرفه‌جویی خودکار جدید و یک درخت ارتقاء پیچیده‌تر از نسخه اصلی است.
PERSONA 5 ROYAL
PERSONA 5 ROYAL
نسخه دوباره منتشر شده استودیو Atlus یعنی Persona 5 در تاریخ 31 مارس (12 فروردین) به PS4 می‌آید. Persona 5 Royal با نام Persona 5: The Royal در حال حاضر در ژاپن با مقدار زیادی از ویژگی‌های جدید نسبت به بازی نقش آفرینی سال 2017 از جمله یک شخصیت قابل بازی جدید، یک منطقه جدید برای کشف و مجموعه‌ای از ترفندها و تغییرات ساده و موثر در دسترس است.
PREDATOR HUNTING GROUNDS
PREDATOR HUNTING GROUNDS
بازی مبارزه ای co-op استودیو IllFonic یعنی Predator: Hunting Grounds قرار است در تاریخ 24 آوریل (5 اردیبهشت) برای PS4 منتشر شود. این بازی نبرد بین یک هیولای خطرناک و گروهی از سربازان انسانی با قدرت کمتر است. این هیولا هرکسی را که از گروه گمراه شود می‌کشد، اما در برابر هماهنگی تیمی دشمنانش آسیب‌پذیر است.
THE RED LANTERN
THE RED LANTERN
عناون The Red Lantern از استودیوی Timberline برای اولین بار در اوایل سال جاری در کنفرانس GDC برای کنسول‌های Switch و Xbox One به‌نمایش درآمد. داستان این بازی درباره‌ی زنده ماندن زنی است که به مسابقه سورتمه‌سواری در آلاسکا وارد می شود و مجبور است با موانع طبیعی شدید مانند حمله خرس، یخ زدگی و حتی لیس‌زدن گوزن روبرو شود. او باید منابع ناچیز خود را مدیریت کند و انتخاب‌های هوشمندانه‌ای انجام دهد تا بتواند زنده بماند.
RESIDENT EVIL 3 REMAKE
RESIDENT EVIL 3 REMAKE
سومین اثر از فرانچایز سری محبوب "رزیدنت ایول" یعنی عنوان Resident Evil 3 در سال 1999 منتشر شده بود. این بازی سبک شوتر ترس و بقا داستان Jill Valentine و فرار او از مرکز شهری که تحت تأثیر یک سلاح بیولوژیکی قرار دارد را می‌گوید. مانند نسخه جدید بازسازی عالی Resident Evil 2، در نسخه بازسازی جدید نیز کنترل‌ها مدرن شده، زاویه دوربین جدید نسبت به نسخه اصلی ارائه می‌دهد و جلوه‌های بصری را به روز می‌کند. همچنین این نسخه با بازی چند نفره 1 در مقابل 4 Resident Evil Resistance همراه است. این عنوان در تاریخ 3 آوریل (15 فروردین) برای پلی استیشن 4،PC و Xbox One منتشر می‌شود.
SABLE
SABLE
بازی Sable از شرکت Shedworks برای اولین بار در نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای E3 2018 نمایش داده شد. از نظر ظاهری و گرافیکی هوشمند و دارای غالب رنگی دلپذیر و خطوط واضح است. بازیکنان نقش یک کاشف جوان به نام Sable را بر عهده می‌گیرند، که خود را در یک سیاره خارجی پیدا می‌کند که چشم انداز یک صحرای زیبا و کامل است که فقط چند ساختمان در آن به‌چشم می‌خورد. در ابتدا برای انتشار در سال 2019 برنامه‌ریزی شده بود، در اوایل سال 2019 انتشار آن تاخیر خورد و در حال حاضر ارایه آن برای سال 2020 تنظیم شده است.
SATURNALIA
SATURNALIA
سبک هنری Saturnalia یک دنیای انیمیشنی از طراحی‌های مدادی را نشان می‌دهد. این بازی توسط توسعه دهنده آن Milan واقع در سانتا راجیونه (Santa Ragione)، مستقر در ایتالیا ساخته شده. این بازی عنوانی ترسناک است که در آن شخصیت‌های مختلف سعی می‌کنند در یک روستای متروکه زنده بمانند. این عنوان در سال 2020 برای سیستم عامل هایی که بعدا اعلام می‌شوند، ارائه می‌شود.
SKATEBIRD
SKATEBIRD
بازی skateboarding استودیو Glass Bottom Games برای Nintendo Switch و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. بازیکنان، پرندگان اسکیت سوار رنگارنگ را در پارک‌های مینیاتوری کنترل می‌کنند. هزینه این بازی از طریق کمپین مبارزات انتخابی "Kickstarter" در ماه ژوئن (خرداد 98) تأمین شد، زمانی که 67،220 دلار از حامیان خود جمع آوری کرد.
SKULL & BONES
SKULL & BONES
عنوان Skull & Bones برای هر کسی که بخش های جنگی کشتی به کشتی Ubisoft یعنی بازی Assassin’s Creed 4: Black Flag را بازی کرده باشد، آشنا خواهد بود. بازیکنان با استفاده از باد به نفع خود کشتی‌های جنگی و گالون‌ها را هدایت می‌کنند. این بازی همچنین شامل نبردهای multiplayer با عنوان "Hunting Grounds" خواهد بود. این بازی برای PS4، رایانه‌های شخصی و Xbox One منتشر می‌شود.
SPELUNKY 2
SPELUNKY 2
طراح گیم‌های indie یعنی Derek Yu پس از ساخت نسخه اول Spelunky در سال 2011 و بازخورد خوبی که داشت اکنون درحال ارایه نسخه دوم این مجموعه است که در آن بازیکنان یک سری از مکان‌های تصادفی از جمله معابد، غارها و مقبره‌ها را دنبال می‌کنند. این عنوان از نظر بصری بسیار زیبا و پر از جنب و جوش و با تله‌های دشمنان همراه است. Spelunky یکی از بهترین بازی‌های دهه‌ی گذشته است و بازی جدید آن نیز نویدبخش تنوع بیشتر، مکان ها و سطوح وحشیانه‌تری است. این عنوان برای PlayStation 4 و PC منتشر می‌شود.
SPIRITFARER
SPIRITFARER
عنوان Spiritfarer یک بازی نقاشی‌ مانندِ عجیب و جذاب با تم‌های عمیق است. بازیکنان نقش یک کِشتی را بر عهده می‌گیرند که ارواح تازه وارد را به دنیای دیگری منتقل می‌کنند. این روح‌ها انسان‌ها هستند اما به عنوان حیوانات تجلی می‌یابند و شخصیت‌های درونی خود را آشکار می‌کنند. آنها وظایف بازیکن را به عنوان نوعی آرزوی آخر انجام می‌دهند. با پیشرفت در بازی، روایت آن گویای داستانی از پذیرش و پیدا کردن آسایش در زندگی می‌شود. این عنوان در حال ارائه برای Xbox Game Pass و همچنینNintendo Switch ، PlayStation 4 و PC است.
TOM CLANCY’S RAINBOW SIX QUARANTINE
TOM CLANCY’S RAINBOW SIX QUARANTINE
عناون Rainbow Six Siege از Tom Clancy یک شوتر تاکتیکی است که بیشتر از همه به واقع گرایی جنگی معروف است. اما در رویداد Outbreak، که شامل یک نمایش از دشمنان بیگانه در این بازی بود، چنان محبوب شد که به استارت ساخت قرنطینه کمک کرد. این بازی یک شوتر اول شخص co-op سه نفره است که تیم‌های اپراتورها را برای مبارزه علیه یک تهدید جدی متحد می‌کند. Rainbow Six Quarantine برای PlayStation 4 ،PC و Xbox one منتشر می‌شود.
A TOTAL WAR SAGA: TROY
A TOTAL WAR SAGA: TROY
بازی های Total War تقریباً از سال 2000 تا به کنون برگزار شده‌اند، اما حماسه تاریخی چینی Three Kingdoms که در سال 2019 منتشر شد به عنوان بهترین در تاریخ شناخته می‌شود. برای بازی امسال، Creative Assembly توسعه دهنده خلاق و ناشر آن Sega در نظر دارند تا همه زمان‌ها را به عصر برنز برگردانند. یک‌بار دیگر، بازیکنان توسعه پادشاهی و پرسنل خود را مدیریت می‌کنند. انتظار می رود A Total War Saga: Troy در سال 2020 برای PC و از طریق فروشگاه Steam ارائه شود.

WASTELAND 3
WASTELAND 3
عناون Wasteland 3 با بودجه ای که سه برابر بیشتر از نسل قبلی خود است، یک بازی RPG دید از بالا (overhead-view) مبتنی بر تیم (squad-based) است که پر زرق و برق‌تر و قابل توجه‌تر از Wasteland 2 است. به نظر می‌رسد داستان پسا‌آخرالزمانی از مناطق خشک Wasteland 2، ایالت آریزونا، لس‌آنجلس و تا ارتفاعات منجمد کلرادو ادامه پیدا می‌کند. این مرکز حول یک رئیس محلی به نام Patriarch (پدرسالار)‌ است که جامعه‌ای را اداره می‌کند که توسط پیشگامان بزرگ و ثروتمند Armageddon مستقر شده است.
WATCH DOGS LEGION
WATCH DOGS LEGION
مانند بسیاری از بازی‌های Ubisoft در این لیست، Watch Dogs Legion نیز تاریخ انتشار مشخصی برای سال 2020 داشت، تا اینکه Ubisoft در ماه اکتبر (مهر98) اعلام کرد که این بازی در سال مالی بعد به بازار عرضه خواهد شد و احتمالا کار در آوریل 2021 (14 فروردین 1400) به پایان برسد، اما احتمالا این شرکت همان سال 2020 را برای ارائه، هدف قرار داده است. سومین بخش از سری hacking جهان باز Ubisoft بازیکنان را در یک آینده پس از Brexit لندن قرار می‌دهد، جایی که شرایط خوب پیش نمی‌رود. بازیکنان می‌توانند نیروی جدید استخدام کنند و در دنیای بازی یک نیروی مقاومت ایجاد کنند و شهر را از چنگ استبداد آزاد کنند. این عنوان برای Google Stadia ،PlayStation 4 ،PC و Xbox One و همچنین PlayStation 5 و Xbox Series X منتشر می‌شود.
شما همراهان عزیز می‌توانید خبر‌های جدید این بازی‌ها و نقد و بررسی آن را پس از انتشار بازی در پردیس‌گیم مطالعه کنید.