Menu

E3 2020 تجربه‌ای جدید و احیاشده خواهد بود؛ حضور افراد مشهور و اینسایدرها

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، امروز کمپانی برگزار کننده‌ی Electronic Entertainment Expo یعنی ESA برنامه‌های ابتدایی خود برای این رویداد رو اعلام کرد.

ESA اذعان کرد که طی چتد سال اخیر، E3 مورد انتقاد قرار گرفته و به همین دلیل آن‌ها قصد دارند تا نحوه‌ی‌ برگزاری این سری رویداد در ماه ژوئن را تغییر دهند:

"ما به بازخورد همکاران رسانه‌ای، شرکت‌کنندگان و به طور کلی صنعت گیم گوش فرا داده‌ایم. ما متعهد هستیم تا E3 را در سطحی که شما انتظار دارید، حفظ کنیم. شما خوشحال خواهید شد تا بدانید که ما E3 2020 را به شکل سنتی تهیه نخواهیم کرد. برای‌ E3 2020 ما با اینسایدرهای صنعت گیم و شرکای خلاق جدیدی همکاری کرده تا نیرویی تازه به این مراسم داده و مجددا آن را سازماندهی کنیم."

البته ESA جزئیات بیشتری در ارتباط با این سازماندهی مجدد منتشر نکرد؛ اما به این نکته اشاره داشت که استریمینگ و برنامه‌ریزی دیجیتالی بیشتری وجود خواهد داشت تا به مردم اجازه دهد بازی‌های مختلف را تجربه کرده و به بزرگداشت آن‌ها بپردازند. همچنین، آن‌ها حضور مهمان‌های غافلگیرکننده و تجربیات شگفت‌انگیر بر روی استیج مراسم را نیز برای E3 2020 تایید کردند.

شاید در این میان، مهم‌ترین موضوع این باشد که ESA گفته است سعی دارد به وسیله‌ی بهبود مسائل امنیتی از فاش شدن اطلاعات و غافلگیری‌ها تا پیش از شروع رویداد جلوگیری کند. اگر جریان نیستید، باید گفت که ESA لیست رسانه‌ای شرکت‌کنندگان E3 2019 را که شامل اطلاعات شخصی آن‌ها بود را فاش کرده بود. البته این نخستین باری نبود که اتفاق مذکور رخ داده بود؛ در سال‌های 2018، 2006 و 2004 نیز اطلاعات اعضای رسانه لو رفته بود.

در پایان، ESA گفته است که امسال، آن‌ها اطلاعات زیادی در رابطه با فرآیند ثبت‌نام درخواست نخواهند کرد که می‌توان گام مهمی برای جلوگیری از افشای اطلاعات شخصی شرکت‌کنندگان رویداد باشد. همچنین، هیچ کدام از اطلاعات E3 2020 بر روی وبسایت E3 ذخیره نخواهد شد و ESA در این مورد می‌گوید:"جلب دوباره‌ی اعتماد شما و پشتیبانی، مهم‌ترین اولیت ماست." مراسم E3 2020 در تاریخ 9 ژوئن آغاز شده و تا 11 ژوئن ادامه خواهد داشت.