Menu

شایعه: در مراسم The Game Awards از گیمپلی Metroid Prime 4 رونمایی خواهد شد

همان‌طور که می‌دانید تقریبا یک سال از رونمایی Metroid Prime 4، انحصاری محبوب کنسول Nintendo Switch، می‌گذرد و در طول این مدت هیچ جزئیاتی از گیمپلی و یا شکل و شمایل کلی بازی منتشر نشده است. به نظر می‌رسد اولین اطلاعات و تریلر گیمپلی این عنوان در مراسم The Game Awards 2018 منتشر شود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، "جف کیلی"، تهیه‌کننده و میزبان مراسم سالانه The Game Awards، چندی پیش تصویری را در توییتر منتشر کرد که ممکن است به نکته جالبی اشاره داشته باشد. در این تصویر آقای کیلی را می‌بینیم با رئیس شعبه آمریکا Nintendo یعنی "رجی فیسیمی". در قسمت توضیحات یا کپشن نیز آمده است: "در دسامبر منتظر شما هستیم.". به نظر می‌رسد شرکت Nintendo در TGA امسال نیز با دست پر حاضر خواهد شد و شاید اطلاعات بیشتری از Metroid Prime 4 و Bayonetta 3 با طرفداران به اشتراک گذاشته شود.

تصویر را در ادامه می‌بینید:

اگر با دقت بیشتری تصویر را مشاهده کنید، متوجه خواهید شد که رجی لباسی مرتبط با Metroid پوشیده است و این خود می‌تواند جالب توجه باشد اگرچه هیچ چیزی به طور رسمی تایید نشده و موارد ذکر شده تنها گمانه زنی‌های طرفداران می‌باشد.

Metroid Prime 4 تاریخ عرضه دقیقی ندارد اما چیزی که می‌دانیم این است که بازی به احتمال زیاد در انحصار کنسول Nintendo Switch قرار دارد.