Menu

آیا شاهد کراس‌اور بین بازی Alan Wake و Control خواهیم بود؟

به گزارش پردیس گیم، پس از مشکلاتی که برای لایسنس ساندترک‌های بازی Alan Wake پیش آمده بود، این بازی مجددا برای فروش به فروشگاه ایکس‌باکس اضافه شد.
این بازی که در سال ۲۰۱۷ به‌خاطر تمام شدن لایسنس موسیقی‌های متن بازی، از فروشگاه‌های دیجیتالی استیم و ایکس باکس حذف شده بود، حالا پس از گذشت تقریبا 3 سال مجدد به فروشگاه ایکس باکس برگشته است و کاربرانی که هنوز این بازی را تجربه نکرده‌اند می‌توانند آنرا را با قیمت 19.99 دلار خریداری کنند. (قابل ذکر است که سال پیش این بازی در فروشگاه Epic Games به مدت محدود رایگان شده بود.)
با توجه به خبرهای شنیده شده در سال جدید نیز یک بسته الحاقی جدیدی برای بازی Control منتشر خواهد شد که در آن شاهد کراس‌اور بین بازی Alan Wake و Control خواهیم بود که به نوبه خود برای طرفداران سری هیجان انگیز است.

هنوز جزئیات دقیقی از این بسته الحاقی منتشر نشده است که رمدی به چه شکل می‌خواهد جهان این دو بازی را به یکدیگر مرتبط سازد. تنها اطلاعات منتشر شده، این است که AWE، نام بسته‌الحاقی ذکر شده است و در سال جاری میلادی هم عرضه می‌شود. شایان ذکر است که بازی Alan Wake روی سایر فروشگاه‌ها نظیر فروشگاه Epic Games، Humble Bundle و Steam هم در دسترس است و کاربران می‌توانند این بازی را روی پلتفرم مد نظر خود خریداری کنند.
از دیگر اخبار مهم حول بازی Alan Wake نیز علاقه سم لیک کارگردان این بازی برای ساخت نسخه دوم آن است که در صورت صحت آن پردیس گیم اطلاعات تکمیلی را در اختیار شما قرار خواهد داد.